To był kolejny rok, w którym trend gotowania w domu miał duże znaczenie. Polacy niezmiennie od lat chętnie gotują, a kolejne lockdowny przypomniały, że przyrządzanie posiłków w domu z rodziną jest zarówno ekonomiczne, jak i przyjemne. W odpowiedzi na ten trend firma Prymat w ostatnim roku wprowadziła wiele nowości. Podjęliśmy także kolejne, intensywne działania marketingowe i sprzedażowe.
Wśród nowości w ofercie marki Prymat pojawiła się zupełnie nowa linia śniadaniowa (przyprawy do owsianki, jajek i twarogu), których do tej pory na rynku przypraw jeszcze nie było. Ponadto wprowadziliśmy przyprawy do popularnych dań: warzywa & sałatki, ziemniaki & frytki, makron & pizza, mięsa duszone & pieczone w dużej gramaturze, w praktycznych tubach. W ofercie marki Kucharek pojawiły się dwie nowe kostki rosołowe: ziołowa i mięsna. Natomiast pod marką Smak wprowadziliśmy trzy nowości: oliwki kalamata, krem czosnkowy i pomidory suszone w paskach. Ponadto uruchomiliśmy dwie duże aktywizacje prosprzedażowe – loterię z musztardami Prymat i loterię dla marki Kucharek. Nadal też utrzymujemy dużą aktywność w telewizji (programy: „Doradca Smaku”, „Kuchenne Rewolucje” i „Kolekcje Smaków”), a także sponsoringową – zarówno w TVN, jak i w TVP oraz digitalową, prowadząc szeroko zakrojone działania reklamowe.
Z początkiem stycznia 2025 roku Polska obejmie rotacyjną...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.