Wiadomości

Biedronka i Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy grają razem!

Czwartek, 25 listopada 2021
Największa sieć handlowa w Polsce została jednym ze sponsorów głównych 30. Finału WOŚP, który odbędzie się 30 stycznia 2022 roku. Sieć Biedronka po raz pierwszy od najbliższego, jubileuszowego, Finału angażuje się w największą akcję charytatywną w Polsce. Już wkrótce klienci Biedronki będą mogli kupić specjalne produkty z kolekcji WOŚP, a od połowy grudnia wspierać akcję, dołączając się do zbiórki pieniędzy. Puszki WOŚP od połowy grudnia aż do wielkiego Finału będą stałym elementem w niemal 3200 sklepach sieci Biedronka.
Uroczyste podpisanie umowy odbyło się w jednym z najnowocześniejszych sklepów sieci w warszawskim The Warsaw Hub z udziałem lidera Orkiestry, Jerzego Owsiaka, oraz Prezesa Grupy Jeronimo Martins, Pedro Soaresa dos Santosa. Pracownicy sieci staną się wolontariuszami Orkiestry, jej klienci - darczyńcami, a sieć przekaże darowiznę na rzecz WOŚP podczas Finału zaplanowanego na 30 stycznia 2022 r.

Witamy w gronie sponsorów kolejnego przyjaciela WOŚP. Cieszymy się bardzo, że popularna sieć sklepów w Polsce chce grać razem z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy, megakolorowo wspierając nasze działania. Klienci Biedronki już wkrótce będą mogli kupić specjalne orkiestrowe gadżety oraz wspomóc cel zbiórki - okulistykę dziecięcą - zasilając puszki, które pojawią się w sklepach sieci. - mówi Jurek Owsiak, szef WOŚP.

Jestem tu po to, aby powiedzieć, że Biedronka jest gotowa, by sprostać odpowiedzialności bycia największą i najpopularniejszą siecią sklepów w Polsce. Rozwijaliśmy się wraz z Polską przez ostatnie 25 lat, miliony klientów wybierają nas każdego dnia i obdarzają nas zaufaniem. Tu jest nasze miejsce. Cokolwiek dzieje się z Polską, dzieje się też z Biedronką, a my chcemy zrobić wszystko, by pomóc w kształtowaniu jak najlepszego losu Polski i Polaków. To partnerstwo świadczy o naszej determinacji, ale też o podziwie i szacunku dla pracy Fundacji WOŚP i jej kierownictwa w ostatnich trzech dekadach. - mówi Pedro Soares dos Santos, prezes Grupy Jeronimo Martins, który przyjechał do Warszawy specjalnie na podpisanie umowy z WOŚP

Już od 29 listopada 2021 r. w sprzedaży w sklepach sieci Biedronka znajdą się produkty sygnowane logo WOŚP. Wszystkie produkty w ramach tej akcji będą ulokowane na specjalnych standach. Znajdziemy na nich m.in. kubki ceramiczne, koszulki WOŚP, kominy, skarpetki, bawełniane torby i smycze. Dodatkowo, w ofercie Biedronki wkrótce znajdą się kubki termiczne oraz zimowe czapki w kilku kolorowych wzorach i w dwóch rozmiarach – dla dorosłych i dla dzieci. Będą one dostępne jedynie w placówkach sieci, a cały dochód ze sprzedaży czapek wesprze 30. Finał WOŚP.


W każdym sklepie sieci Biedronka już od połowy grudnia staną też puszki z logo WOŚP. Znajdą się one w strefach kasowych, dzięki czemu każdy klient dokonujący zakupów w Biedronce – a jest ich ok. 4 mln każdego dnia –  będzie mógł podczas codziennych zakupów wesprzeć zbiórkę Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.

Pieniądze zebrane w ramach jubileuszowej zbiórki WOŚP zostaną przeznaczone na zapewnienie najwyższych standardów diagnostyki i leczenia wzroku u dzieci. Wzrok to najważniejszy zmysł człowieka. Nawet drobne, związane z nim problemy wpływają na ogólny rozwój i poznawanie świata, dlatego tak istotne jest szybkie stwierdzenie ewentualnych nieprawidłowości i podjęcie leczenia. Czynnikiem niezbędnym do prawidłowej diagnozy i wdrożenia terapii jest nowoczesny sprzęt, którego brakuje części polskich placówek medycznych. Za pieniądze z 30. Finału Wielka Orkiestra sfinansuje m.in. zakup angiografu  dwupłaszczyznowego pomocnego  w leczeniu siatkówczaka - najczęstszego nowotworu złośliwego gałki ocznej u dzieci.





tagi: Biedronka , Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy , WOŚP , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG ,