Wiadomości

Wspólna akcja Real i Diageo

Wtorek, 02 marca 2010
Sieć hipermarketów Real i firma Diageo - producent alkoholi Johnnie Walker, Smirnoff, Baileys organizują wspólną kampanię społeczną „Alkohol to odpowiedzialność. Pij rozważnie."

Kampania promuje odpowiedzialne picie alkoholu. Akcja rozpoczęła się w pierwszym tygodniu lutego 2010 r. i potrwa do końca marca 2010 roku. W jej ramach wśród klientów sieci Real w Polsce będą promowane cztery główne zasady odpowiedzialnego picia alkoholu:

- 18+ Alkohol jest tylko dla dorosłych. W Polsce mogą go kupować i spożywać osoby powyżej 18 roku życia.

- Zjedz coś. Jedzenie przed lub podczas picia alkoholu spowalnia jego wchłanianie.

- Pij wodę między drinkami. Alkohol odwadnia organizm, dlatego warto uzupełniać płyny i pić wolniej, pijąc na przemian napoje alkoholowe i bezalkoholowe. Utrzymasz wówczas odpowiednie nawodnienie organizmu.

- Nigdy nie prowadź pod wpływem alkoholu. Pomyśl o tym, jak wrócisz do domu zanim z niego wyjdziesz. Złap taksówkę lub wyznacz niepijącego kierowcę, który odwiezie cię do domu z imprezy.

Powyższe cztery wskazówki promowane są na stoiskach alkoholowych wszystkich 54 hipermarketów sieci Real, w całej Polsce. Odwiedzający stoiska alkoholowe mogą zapoznać się z przekazami akcji umieszczonymi na ulotkach, plakatach, standach promocyjnych oraz zawieszkach na butelkach alkoholi Johnnie Walker, Smirnoff i Baileys. Na przekazy akcji zwracają również uwagę hostessy rozdające ulotki i gratisowe butelki wody Nałęczowianka, promując tym samym dobry zwyczaj picia wody lub napojów bezalkoholowych między drinkami i dbanie o odpowiednie nawilżenie organizmu.

Dodatkowo, by wzmocnić siłę oddziaływania przekazów kampanii, przeprowadzono konkurs konsumencki pod hasłem „Co dla Ciebie oznacza odpowiedzialne picie alkoholu?" Wszyscy uczestnicy mają szansę na wygraną - kursy bezpiecznej jazdy samochodem.

(Maja Święcka) 

tagi: Real , Diageo ,