Personalia

Armen Papazjan dołączył do Brand Distribution Group obejmując stanowisko dyrektora generalnego oraz funkcję wiceprezesa zarządu.

Poniedziałek, 06 września 2021
Jako dyrektor generalny Armen Papazjan przejął odpowiedzialność za działalność operacyjną i komercyjną spółek grupy Brand Distribution. Jego zadaniem będzie zapewnienie pełnej koordynacji inicjatyw strategicznych i podniesienie efektywności operacyjnej całej grupy. To element strategii rozwoju firmy realizowanej konsekwentnie od 2019 r. Firma stawia na zwiększenie zasięgu na rynkach międzynarodowych, specjalizację w obszarze usług dystrybucyjnych oraz współpracę z sieciami handlowymi.
– Armen dołącza do Brand Distribution wnosząc do firmy ponad 20-letnie doświadczenie na rynku retail i FMCG – mówi Wiktor Sawosz, właściciel i Prezes Zarządu Brand Distribution Group – Jego wysokie kompetencje strategiczne oraz dogłębna znajomość branży handlowej będą silnym wsparciem w najważniejszych obszarach naszej organizacji i pozwolą utrzymać wysokie tempo zmian, konieczne do dalszego rozwoju firmy. – Obecność Armena w firmie pozwoli mi skoncentrować się na strategicznym zarządzaniu firmą oraz realizacji innowacyjnych projektów biznesowych z wpływem na rozwoju całej grupy Brand Distribution – dodaje.

Armen Papazjan doświadczenie zdobywał w Carrefour, m.in. jako dyrektor handlowy, a następnie dyrektor odpowiedzialny za rozwój sprzedaży B2B. Następnie, w roli dyrektora generalnego zarządzał siecią Intermarché w Polsce. Przez ostatnie 3 lata w grupie Omega odpowiadał za strategiczne zmiany organizacyjne i ekspansję sieci handlowej na rynku ukraińskim.

– Obserwuję konsekwentny rozwój Brand Distribution od lat. Zdecydowałem się być częścią transformacji grupy i współtworzyć nowe kierunki zmian. To dla mnie kolejne zawodowe wyzwanie i odpowiedzialność za skuteczną realizację strategii Brand Distribution – mówi Armen Papazjan.







tagi: Armen Papazjan , Brand Distribution Group , dyrektor generalny , wiceprezes zarządu , rynek spożywczy , FMCG , handel , międzynarodowy ,