Z rynku FMCG

Napój Herbapol AKTYWNOŚĆ MIĘTA mango & żeń-szeń Superproduktem 2020!

Poniedziałek, 17 maja 2021
Napój „AKTYWNOŚĆ MIĘTA mango żeń-szeń i zielona herbata" zdobył statuetkę SUPERPRODUKT 2020 w kategorii Żywność, w plebiscycie organizowanym przez magazyn Świat Kobiety!
Co roku, od 14 lat „Świat Kobiety” organizuje konkurs na Superprodukt. Za każdym razem cieszy się on uznaniem zarówno czytelniczek, jak i producentów oraz dystrybutorów produktów dostępnych na polskim rynku. W tym roku zgłoszonych zostało niemalże 200 produktów w 8 kategoriach. Spośród nich jurorki konkursu i redaktorki miesięcznika wybrały te najlepsze, w tym napój marki Herbapol w podkategorii „Żywność – napoje”.
herbapol_superprodukt.png
Napój funkcjonalny AKTYWNOŚĆ MIĘTA Mango & Żeń-szeń przygotowany na bazie wody mineralnej to naturalny napój bez dodatku cukru, który dostarcza zastrzyku energii! Korzeń żeń-szenia przyczynia się do zmniejszenia uczucia zmęczenia i znużenia, wzmacnia siły witalne organizmu oraz wspomaga sprawność fizyczną i umysłową. Posiada właściwości adaptogenne, czyli wspomaga odporność na stres oraz przystosowuje organizm do zwiększonego wysiłku fizycznego i psychicznego. Wspomaga dobre samopoczucie, pamięć i koncentrację. Ekstrakt z mięty doskonale smakuje i orzeźwia, a dodatek mango sprawia, że napój ma przyjemnie słodki smak.

Herbapol od wielu lat cieszy się niesłabnącą sympatią oraz uznaniem konsumentów, dla których marka jest synonimem nie tylko intensywnego smaku i aromatu płynącego z natury, ale także wysokiej jakości produktów dostępnych w przystępnej cenie.

Cena rekomendowana za butelkę napoju funkcjonalnego o objętości 300 ml wynosi 2,59 zł.

Herbapol posiada serię ziołowych napojów funkcjonalnych, a AKTYWNOŚĆ MIĘTA jest jednym z nich. Zachęcamy do zapoznania się z pełnym portfolio na: https://www.herbapol.com.pl/produkty/napoje/napoje-ziolowe, a także do obejrzenia spotu reklamowego, emitowanego w ramach rozpoczynającej się 17 maja kampanii: https://www.youtube.com/watch?v=AaLTcNWfIuw.


tagi: Herbapol , napoje , Herbapol AKTYWNOŚĆ MIĘTA mango & żeń-szeń , Superprodukt 2020 , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , przemysł spożywczy ,