Kampanie i Promocje

A Ty wiesz, jak powstają chrupki Cheetos? VMLY&R z kampanią marki na rynkach EER

Wtorek, 02 marca 2021
Wiemy, że klasyczne chipsy pochodzą z ziemniaków, nachosy – z kukurydzy. A jak powstają Cheetos? Marka postanowiła uchylić rąbka tajemnicy w kampanii 360 stopni realizowanej w wybranych krajach Europy Środkowo-Wschodniej. Działania obejmują TV, digital i kanały społecznościowe marki. Za strategię, kreację i produkcję odpowiada agencja VMLY&R Poland.
Kukurydza w stylu Cheetos

Znany gepard Chester zdradza recepturę i bez opuszczania domowej kanapy zaprasza całą rodzinę do świata chrupek. Dynamiczna forma spotu pozwala w ekscytujący i wciągający sposób pokazać, jak powstają Cheetos. Goście Chestera mają okazję przejechać się kolejką górską i zajrzeć za kulisy powstawania wychrupistych kukurydzianych przekąsek.

Chester niczego nie robi zwyczajnie

Jako marka, która w swoim DNA ma psotną zabawę, ważne było dla nas przedstawienie historii powstawania chrupek Cheetos w formie angażującej przygody. Połączyliśmy fantazyjny świat Chestera z rodzinną zabawą. W wesoły i psotny sposób pokazujemy, jak kukurydza przemieniana jest w chrupki, które przybierają zabawne kształty i bez smażenia lądują w paczkach Cheetos - powiedział Canan Harman, East Europe Snacks Category Marketing Manager, PepsiCo Turkey

Ponieważ nie ma innej przekąski o tak zabawnych kształtach, wiele osób zastanawiało się, z czego są zrobione chrupki Cheetos. Ich sekretem jest bowiem kukurydza, która jest zgniatana, formowana i pieczona w piecu. A cała produkcja odbywa się bez smażenia.

Zobacz turecką adaptację spotu:

1.JPG


Zobacz polską adaptację spotu:

2.JPG


Zobacz polską adaptację bumpera:

Przechwytywanie.JPG


Ideę komunikacyjną oraz działania ATL i digital przygotowała agencja VMLY&R Poland. Za produkcję spotu w reżyserii Julii Rogowskiej odpowiada Papaya Films.


tagi: chrupki , Cheetos , VMLY&R , kampania , rynek EER , kampania 360 stopni , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , przemysł spożywczy , FMCG ,