Kampanie i Promocje

Codziennie pij Kubusia IMMUNO na odporność

Wtorek, 02 marca 2021
W ostatnim czasie, gdy odporność ma kluczowe znaczenie, Kubuś wprowadził linię IMMUNO. To specjalnie opracowana kompozycja soków i przecierów owocowo-warzywnych z ekstraktami roślinnymi aceroli, dzikiej róży i czarnego bzu, które powszechnie znane są w budowaniu odporności. Wszystkie są bez dodatku cukru.
W linii dostępne są 3 smaki: gruszka – czarny bez, malina – dzika róża, mango – acerola. Kubuś IMMUNO to bogactwo witaminy C i cynku, dzięki czemu pomaga w prawidłowym funkcjonowaniu układu odpornościowego.

Nowościom towarzyszy ogólnopolska kampania w telewizji i internecie. W spocie dzieci mówią o odporności – podkreślają, jak jest ona ważna, że trzeba o nią dbać i to, że regularne spożywanie Kubusia IMMUNO z witaminą C wspiera odporność.

Spot można obejrzeć tutaj: https://youtu.be/sz5elj_uyFY  
Agencja reklamowa odpowiedzialna za spot: Brainbox
Agencja reklamowa odpowiedzialna za banery: DotPartners
Dom mediowy: Starcom

Kubuś IMMUNO
Opakowanie jednostkowe: butelka 200 ml
Opakowanie zbiorcze: 6 sztuk
Sugerowana cena na półce: 1,99 zł



tagi: Kubuś , IMMUNO , odporność , kampania , napoje , soki , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , przemysł spożywczy ,