Kampanie i Promocje

Rusza kampania wspierająca loterię Tatry

Poniedziałek, 01 marca 2021
1 marca br. rusza kampania wspierająca tegoroczną loterię promocyjną marki Tatra. Nagrodami w loterii, która potrwa do końca sierpnia br., są nowoczesne telewizory marki LG oraz miliony piw Tatra Jasne Pełne.
Lubiana przez konsumentów loteria promocyjna Tatry, to okazja do wygrania atrakcyjnych i co najważniejsze dopasowanych do potrzeb konsumentów nagród. Nie inaczej jest tym roku – do wygrania oprócz piwa Tatra JP są nowoczesne telewizory marki LG z technologią 4K UHD, wielkości 55 cali i aplikacjami smart TV. Tegorocznej loterii towarzyszy dedykowana kampania telewizyjna utrzymana w odświeżonej konwencji – w Tatrach miliony nagród do wygrania.

– Z przeprowadzonych badań wiemy, że loteria Tatry ma jeden z najwyższych na rynku poziomów zainteresowania ze strony konsumentów, dlatego staraliśmy się, aby oferowane w tym roku nagrody były dla konsumenta jeszcze bardziej atrakcyjnie niż dotychczas. – mówi Julia Czyżykowska, Kierownik marki Tatra.

Oprócz kampanii telewizyjnej (emitowanej w kanałach ogólnopolskich i tematycznych) promocję wspierają działania w Internecie oraz w punktach sprzedaży. Loteria rozpoczęła się 1 lutego i potrwa do 31 sierpnia br.

Za kreację oraz komunikację ATL odpowiada Heart&Brain, spot wyprodukował Opus Film. Działania digital i media społecznościowe marki prowadzi agencja Golden Submarine. Projekty opakowań przygotowała Agencja Global Shopper Marketing, która jest odpowiedzialna również za działania BTL. Kampanie dla marki planuje i kupuje dom mediowy Starcom. Organizatorem loterii jest agencja G3.


tagi: Tatra , loteria , kampania , piwo , alkohole , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , przemysł spożywczy ,