Kampanie i Promocje

Graal ożywia całą kategorię przetworów rybnych

Poniedziałek, 21 grudnia 2020
Graal zakończył właśnie największą w swojej dotychczasowej historii kampanię reklamową, w której edukował konsumentów w zakresie zdrowotnych właściwości ryb oraz uniwersalności ryby w puszce. Marka postawiła także na silną promocję powiązaną z nagrodami. Efekt? Polacy coraz chętniej sięgają po tego rodzaju produkty.
Dobiegła końca największa w dotychczasowe historii Graala kampania sprzedażowo-edukacyjna. Marka zachęcała w niej do spożywania ryb w puszce, podkreślając zdrowotne właściwości swoich produktów: obecność kwasów Omega-3 i witaminy D, a także bezpieczeństwo i wygodę użycia. Co więcej – z działaniami edukacyjnymi Graal połączył aktywność w zakresie promocji: za zakup ryb marki Graal i Salatino o wartości minimum 10 zł, każdy konsument mógł otrzymać codziennie szansę na wygranie 500 zł, a ponadto możliwość losowania nagrody głównej – samochodu znanej japońskiej marki. W promocji wzięło udział tysiące konsumentów, co odzwierciedliły również wyniki w sieciach handlowych.

- W ostatnich latach zintensyfikowaliśmy komunikację opartą na właściwościach zdrowotnych ryb w puszce – mówi Justyna Frankowska, członek zarządu Grupy Kapitałowej Graal. – Współczesne badania pokazują, jak ważnym i cennym składnikiem codziennej diety mogą być produkty takie jak nasze. Obserwujemy ożywienie nie tylko w odniesieniu do ryb Graala. Jako lider kategorii, wyznaczamy kierunki, za którymi podąża reszta. Swoimi działaniami wpływamy na postrzeganie całej kategorii przetworów rybnych. Konsumenci są coraz bardziej świadomi, że popularna makrela w pomidorach, jak ta od Graala, czy śledź w oleju to dzisiaj składnik zrównoważonej diety, oraz że można używać go w wyrafinowanych daniach, zarówno na zimno, jak i na ciepło. Wysoką jakość naszych ryb i ich świetny smak wybiera już drugie pokolenie Polaków - dodaje.

Do kluczowych celów kampanii, związanych z budowaniem świadomości konsumenckiej, Graal zaliczył przekonanie, że ryba tej marki jest produktem nowoczesnym, stworzonym na miarę współczesnych potrzeb i oczekiwań. Konsumenci byli informowani, że ryby Graala dostarczają niezbędnych wartości odżywczych, są produktem dla każdego, i na każdą okazję, a także, że nie zawierają konserwantów.

Jesienna kampania Graala realizowana była przede wszystkim przez działania reklamowe na antenach telewizyjnych, a także w sieciach handlowych. Dodatkowo marka była mocno aktywna w digitalu, m.in. poprzez kampanię na YouTube i VOD oraz w aplikacjach zakupowych. Grupa Graal zrealizowała wszystkie swoje planowane założenia, docierając z przekazem edukacyjnym i reklamowym do ok. 20 mln Polaków.



tagi: Graal , przetwory rybne , rynek spożywczy , artykuły spożywcze , kampania , sprzedaż , handel , konsument ,