Drogeria

Brązowa Effie dla Henkla za kampanię Perwoll #RethinkFashion

Środa, 09 grudnia 2020 HURT & DETAL Nr 12/178. Grudzień 2020
Kampania #RethinkFashion marki Perwoll została nagrodzona brązową statuetką Effie Award w kategorii Dobra Konsumpcyjne. To pierwsza nominacja i wyróżnienie firmy Henkel Polska w tym prestiżowym konkursie. Nagroda ta świadczy o docenieniu wysiłków marki Perwoll od lat pomagającej konsumentom dłużej cieszyć się ulubionymi ubraniami w myśl hasła „Nowe? Nie, wyprane w Perwollu”. Kampania #RethinkFashion to kolejna, kreatywna odsłona działań marki, która teraz zachęca także do odpowiedzialnej konsumpcji mody.
Nagrodzona kampania promuje ideę slow fashion, przeciwdziałając negatywnym środowiskowym skutkom zjawiska tzw. „szybkiej mody”. Koncepcja #RethinkFashion odpowiada na ten problem, zachęcając do kreatywnego wykorzystywania zawartości domowych szaf, by ubrania służyły nam dłużej. W ten sposób marka Perwoll wychodzi równocześnie naprzeciw obecnym oczekiwaniom konsumentów, którzy chcą, by wspierane przez nich firmy podzielały ważne dla nich wartości.



tagi: Effie Award , Henkel Polska , kampania , Perwoll , #RethinkFashion , drogeria , Perwoll , ,