Z rynku FMCG

Sertop apeluje o niemarnowanie żywności

Poniedziałek, 07 grudnia 2020
Okres świąteczny sprzyja dużym wydatkom, które chętnie byśmy ograniczyli. Często po zakupach okazuje się, że kupiliśmy wszystkiego nieco za dużo, a nasza lodówka „pęka w szwach”. Co z tym zrobić? Przede wszystkim to najprostszym sposobem ograniczającym marnowanie żywności w naszych domach, jest planowanie i robienie zakupów według gotowej listy zakupów, dzięki czemu poniesiemy tylko planowane wydatki i nie będziemy musieli wracać się do sklepu na przykład po zapomniany cukier – mówi Aneta Będkowska, Marketing Manager w Sertop sp. z o.o. – Kolejnym istotnym elementem jest kupowanie produktów, które można wykorzystać na wiele sposobów. Dobrym przykładem są tu warzywa, z których możemy zrobić nie tylko pyszną sałatkę, ale także zdrowe, cukiniowe placki, marchewkowe chipsy prosto z piekarnika czy nawet ciasto ze szpinakiem. Czy serek topiony wpisuje się w grupę produktów dających nieograniczone możliwości kulinarne? Z pewnością tak, bowiem może on być zarówno doskonałą bazą do wszelkich kremowych zup oraz sosów na zimno i na ciepło czy dodatkiem do różnego rodzaju zapiekanek i sałatek.
Co możemy jeszcze zrobić, aby ograniczyć marnowanie żywności do minimum? W tym może pomóc nam kupowanie produktów z dłuższą datą przydatności do spożycia oraz mrożenie lub przetwarzanie tych zakupów, które łatwo się psują - dodaje Aneta Będkowska, Marketing Manager w Sertop sp. z o.o.

Sertop sp. z o.o. jest jednym z czołowych producentów serków topionych w Polsce, w tym Złotego Ementalera, flagowego produktu będącego na rynku od ponad 50-lat. Spółka posiada 100 proc. kapitału polskiego.



tagi: Sertop , żywność , rynek spożywczy , konsument , produkty spożywcze , FMCG , święta , Boże Narodzenie ,