– Z naszych obserwacji wynika, że zmianom uległo także zapotrzebowanie na lokalne produkty premium, którymi w naszym przypadku są sery smażone oraz że zmniejszył się popyt na produkty z sektora HoReCa, który mocno odczuł skutki zamrożenia gospodarki - ocenia Aneta Będkowska.
- Czy zmiany będą trwałe i zmienią preferencje konsumentów na zawsze? Tego nie wiemy, ale jeśli tak będzie, wymusi to na nas, producentach wprowadzenie zmian i dostosowanie się do bieżącej grupy odbiorcy docelowego - dodaje Aneta Będkowska
tagi: SERTOP , preferencje konsumentów , zachowania konsumenckie , zwyczaje , serki , produkcja , sprzedaż , hurt , detal , rynek spożywczy , FMCG , sieci handlowe , sklepy spożywcze , konsument ,
Wraz z początkiem lipca funkcję Dyrektora Marketingu...
Najpierw wprowadzenie podatku akcyzowego na saszetki...
Wstępne obliczenia sugerują, że trwające fale upałów w...
Ze wstępnych danych Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki...
Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone...
Jak wynika z analizy danych MRiT, w maju liczba wniosków...
Według najnowszego rynkowego raportu, obecnie 18,4% Polaków...