Z rynku FMCG

Auchan promuje lokalne produkty i wspiera rodzimych producentów

Wtorek, 13 października 2020
Auchan Retail Polska dołączyła do kampanii #Jabłonki, prowadzonej przez Fundację State of Poland – czytamy w komunikacie sieci. Firma Auchan została wybrana do tej partnerskiej współpracy jako pierwsza i jedyna sieć handlowa w pierwszej edycji kampanii.
Można powiedzieć, że w Auchan mamy słabość do polskich jabłek. Doceniamy fakt, że to właśnie z Polski, największego sadu Europy, pochodzą jabłka o szczególnych walorach smakowych, które cenione są na całym świecie. Dlatego staramy się, aby w sklepach naszej sieci dostępny był jak największy wybór jabłek produkowanych właśnie przez polskich sadowników. Wybieramy przy tym takich dostawców, którzy w najlepszy sposób łączą wielopokoleniowe tradycje lokalnych gospodarstw z wykorzystaniem nowoczesnych metod produkcji rolnej – mówi Radosław Dac, dyrektor produktu w Auchan Retail Polska. Dla Auchan zawsze ważne były relacje z lokalnymi społecznościami i wspieranie polskich producentów. Dlatego z tym większym przekonaniem dołączyliśmy jako partner do tak ciekawej inicjatywy, jaką jest prowadzona przez Fundację State of Poland kampania #Jabłonki. – dodaje.

Sklepy Auchan w całej Polsce włączają się w świętowanie Jabłonek promując najlepsze polskie jabłka, między innymi te oferowane pod marką własną sieci – Pewni Dobrego, pochodzące od polskich sadowników objętych programem Odpowiedzialne Partnerstwo Współpracy.

Świętowanie Jabłonek to nie tylko pikniki i imprezy w malowniczych sadach. Teraz, gdy robi się chłodniej, a nasze jabłka są najsmaczniejsze, chętnie przygotowujemy przetwory z owoców wczesnej jesieni. Konfitury, musy, suszone jabłkowe chipsy, a także szarlotki czy cydry to nasz sposób na zatrzymanie słonecznej energii jabłek, by móc czerpać z niej zimą – mówi Danuta Nierada, dyrektor kreatywna Fundacji State of Poland – Bardzo cieszymy się, że w obchody Jabłonek włączyło się Auchan, które zapewnia najwyższej jakości różnorodne odmiany polskich jabłek. Warto zainspirować się bogactwem wyboru i kulinarnie świętować Jabłonki w swoim domu.

Akcja #Jabłonki promowana jest w kanałach społecznościowych i na stronie internetowej www.auchan.pl oraz jablonki.com.

Auchan Retail Polska aktywnie wdraża kompleksowe działania mające na celu wsparcie społeczeństwa. Zaliczają się do nich działania podejmowane w trosce o środowisko naturalne, wsparcie dla lokalnych społeczności, dbanie o zdrowie i bezpieczeństwo klientów, a także troska o ich siłę nabywczą. Wszystkie prospołeczne działania Auchan Retail Polska organizowane są pod wspólnym hasłem: #wspieramyWas.



tagi: Auchan Retail Polska , lokalne produkty , producenci , wsparcie , promocja , jabłka , kampania , #Jabłonki , Fundacja State of Poland , sieć handlowa , hurt , detal , sprzedaż , handel , konsument , rynek spożywczy ,