Kampanie i Promocje

Kampania Bułeczki z Mleczkiem Dan Cake

Wtorek, 29 września 2020
Bułeczki Mleczne od Dan Cake obchodzą swoje 15. urodziny. Z tej okazji marka uruchomiła ciekawą i angażującą aktywację konsumencką, realizowaną we współpracy z Andrzejem Mleczko.
Rysownik stworzył serię zabawnych, dedykowanych Bułeczkom Mlecznym ilustracji. Jedna z nich zawiera pusty dymek komiksowy, ponieważ Akcji towarzyszy konkurs, w ramach którego uczestnicy mogą zaproponować zabawną, pasującą do kontekstu rysunku, treść wypowiedzi. Na autorów najciekawszych propozycji czekają atrakcyjne nagrody, m.in. odkurzacze iRobot Roomba, zestawy porcelany Villeroy & Boch i ekspresy do kawy Tchibo Cafissimo. Kampania potrwa do 25 października 2020 r.

www.buleczkizMleczkiem.pl


tagi: Dan Cake , Bułeczki Mleczne , Andrzej Mleczko , aktywacja konsumencka , kampania , FMCG , produkty spożywcze , handel detaliczny , sprzedaż , konsument , promocja , marketing ,