Wiadomości

PSH Lewiatan rozwija sieć

Piątek, 22 maja 2020
Pomimo nadzwyczajnej sytuacji trwa ekspansja sieci Lewiatan. W ostatnich tygodniach do największej polskiej sieci franczyzowej dołączyli nowi przedsiębiorcy, a liczba sklepów zwiększyła się o kolejne 9 lokalizacji. Nowo otwarte placówki handlowe obejmują różne formaty dopasowane do potrzeb lokalnych klientów - od mniejszych powierzchni po duże supermarkety.
Rozwój sieci to jeden z głównych priorytetów w strategii Lewiatana. Zakłada ona dwutorową ścieżkę ekspansji, zarówno poprzez przystępowanie do sieci nowych przedsiębiorców, jak również rozwój biznesów tych, którzy działają już spod szyldem Lewiatana. Nowe sklepy sieci zostały zlokalizowane w 9 miejscowościach: Bułowicach, Bydgoszczy, Grodzicznie, Jednorożcu, Poroninie, Suwałkach, Węgrzynowie, Wielkim Komorsku i Zwierzyńcu.

– Bardzo się cieszę, że dołączają do nas nowi franczyzobiorcy. W naszej sieci od lat stawiamy na bliskie relacje z naszymi klientami, partnerami biznesowymi, pracownikami. Dlatego sklepy Lewiatana są tak dobrze dopasowane do potrzeb lokalnych klientów. W obecnej sytuacji znaczenie zaufania, bliskości i autentycznych relacji będzie coraz większe, co tworzy nowe szanse w rozwoju sieci oraz umacniania biznesów naszych franczyzobiorców – mówi Robert Rękas, Prezes PSH Lewiatan.

Sklepy dopasowane do potrzeb lokalnych klientów

Nowo otwarte sklepy zostały przystosowane do standardów sieci Lewiatan.  W zależności od lokalizacji, najnowsze placówki handlowe Lewiatana funkcjonują w różnych formatach. Powierzchnia sali sprzedaży supermarketu w Poroninie wynosi 840m2, a zatrudnienie znalazło w nim 35 osób. W pobliżu supermarketu zlokalizowany został  parking dla klientów mieszczący 50 aut. Mieszkańcy Poronina zyskali dostęp do bogatej oferty 15 000 najczęściej poszukiwanych artykułów. 

– Cieszę się, że możemy rozwijać nasz rodzinny biznes, a dzięki współpracy z Lewiatanem z sukcesem uruchomiliśmy 13 sklep pod tym szyldem. Nasze doświadczenia pokazują, że supermarkety nie muszą być lokalizowane w ścisłym centrum miasta. Atrakcyjna oferta asortymentowa i dobra jakość produktów to argumenty, które przemawiają za robieniem zakupów w danym sklepie. Wybierając lokalizację sklepu nawiązujemy bezpośrednią współpracę z lokalnymi dostawcami. Dzięki temu nasi klienci mają łatwy dostęp do asortymentu, który dobrze znają i doceniają, a regionalni producenci zyskują nowy kanał dystrybucji dla wytwarzanych przez siebie produktów – mówi Adam Rajski, założyciel sieci supermarketów Rajski należących do sieci Lewiatan.

W asortymencie sklepów klienci znajdą znane i zaufane produkty pochodzące od lokalnych i regionalnych dostawców, jak świeże owoce i warzywa, pieczywo, mięso, wędliny, nabiał, a także wyroby garmażeryjne, jak również szeroką ofertę produktów marki własnej Lewiatan.

– Duże i dobrze zorganizowane sieci franczyzowe takie, jak Lewiatan zapewniają realne wsparcie dla zrzeszonych przedsiębiorców, gwarantują stabilność dostaw towarów, bezpieczeństwo bieżącego funkcjonowania, a także umożliwiają wymianę doświadczeń. Sądzę, że doświadczenia związane z pandemią oraz aktualna sytuacja gospodarcza, sprawią, że skłonność przedsiębiorców, właścicieli sklepów detalicznych do przystępowania do sieci franczyzowych będzie rosnąć – dodaje Rękas.

W pierwszych dniach kwietnia br. Polska Sieć Handlowa Lewiatan, jako pierwsza sieć franczyzowa w Polsce ustanowiła program pomocowy dla swoich franczyzobiorców. „Fundusz Pomocy Lewiatańczykom” w wysokości 10 mln złotych gwarantuje wsparcie przedsiębiorcom zrzeszonym przez sieć, których biznes ucierpiał wskutek konieczności czasowego zamknięcia sklepu z powodu pandemii.




tagi: PSH Lewiatan, sieć handlowa,