W wyniku pandemii znacznego załamania doświadczy m.in. branża turystyczna i transportowa, która zaliczyć może prawie 35% spadek przychodów z niemalże 685 milionów USD do niecałych 450 milionów względem 2019 roku – czytamy w raporcie.
Jak zauważa Małgorzata Bogusz, Partner Zarządzający w Vision Group - Skutki pandemii COVID-19 będą odczuwane przez światowe rynki jeszcze przez wiele miesięcy po powstrzymaniu rozwoju choroby. Dlatego też, aby odnaleźć się w nowej rzeczywistości, branża komunikacyjna musi zawczasu zmienić swoją optykę myślenia. W raporcie staramy się odpowiedzieć na kilka kluczowych pytań – zarówno z perspektywy przedsiębiorcy i branży. W jakim stopniu kryzys wpłynie na poszczególne obszary gospodarki? Jak możemy skutecznie przygotować naszych klientów do efektywnej komunikacji w modelu online? Próbując znaleźć odpowiedzi na te pytania stworzyliśmy opracowanie, którego dotychczas nie było na polskim rynku.
Raport został przygotowany przez Vision Group we współpracy z międzynarodowymi partnerami firmy: siecią Nextlaw Global Public Affairs by Dentons, którą tworzy 60 wiodących agencji public affairs z ponad 100 krajów, jak również podmiotami zrzeszonymi w sieci firm public affairs The Ecosystem. Pierwsza część raportu skupia się na analizie scenariusza dla Polski oraz Europy Wschodniej, natomiast druga dla Europy Zachodniej i Stanów Zjednoczonych, choć - jak wskazują dane zawarte w raporcie – część problemów będzie stanowić wyzwanie dla całego świata.
Z powodu problemów wywołanych przez pandemię koronawirusa ucierpi gastronomia, turystyka, transport, czy też branża hotelarska bez względu na szerokość geograficzną. Publikacja zawiera ponadto praktyczne przykłady działań podejmowanych przez decydentów oraz przedsiębiorców w ramach odpowiedzi na zmiany wywołane pandemią, jak również ich długofalowe plany w tym zakresie.
Jak tłumaczy Małgorzata Bogusz - Raport może stanowić także nieocenione narzędzie przy tworzeniu strategii public affairs i public relations. Analiza trendów i kluczowych potrzeb pozwoli jeszcze lepiej i efektywniej planować działania dla klientów z wybranych sektorów gospodarki -
Zobacz pełną treść raportu: „Coronavirus report: Local problem. Global implications”
Źródło: Vision Group
tagi: Vision Group , globalna gospodarka , pandemia COVID-19 , „Coronavirus report: Local problem. Global implications” ,
Analiza ponad 483 tys. promocji w blisko 3,5 tys. gazetek...
W pierwszym kwartale 2024 r. Grupa Henkel odnotowała przychody...
„Z ostrożnym optymizmem patrzymy w przyszłość. Kondycja...
Obok konkurencji z Ukrainy są nim także liczni pośrednicy...
Zapał osłabia niestabilna sytuacja geopolityczna...
Z danych udostępnionych przez Ministerstwo Finansów, w...
W dużej mierze to wynik niepewności gospodarczej i rosnących...
Jak wynika z danych zebranych z 47 sądów okręgowych, w I...