Wzrost sprzedaży - zgodnie z wcześniejszymi prognozami - nie jest tak spektakularny jak to bywało w poprzednich latach tj. 2003 czy 2004.
Tradycyjnie najwięcej piwa sprzedaje się w butelce, chociaż puszka wciąż umacnia swoją pozycję - blisko 40% sprzedaż piwa w puszce jest ewenementem w skali piwowarstwa europejskiego. Gastronomia jest kanałem sprzedaży zwiększającym dystans dzielący ją od handlu tradycyjnego. W hotelach, restauracjach, kawiarniach, pubach i barach konsumuje się poniżej 10% całkowitej sprzedaży piwa.
W kategorii nowych produktów najwięcej „nowości” odnotowuje się w segmencie piw smakowych. Producenci wprowadzają do swojego portfela marek również piwa bezalkoholowe.
tagi: branża piwowarska ,
Maspex Romania SRL, spółka należąca do Grupy Maspex...
Wygodne dostawy w ciągu maksymalnie 30 minut, bogaty wybór...
Kurczący się rynek piwa może mieć poważne reperkusje –...
Na rynku pojawił się nowy rodzaj oszustwa...
Komisja szuka nowych źródeł dochodów...
Nowa rządowa strategia ma w tym pomóc...
Komentarz Prezesa Polskiej Izby Handlu...
13,6 dnia – takie terminy przelewów firmy MŚP zapisywały...