Dbałość o wysoką jakość produktów oraz wiedza na temat rynku, jego trendów i zapotrzebowania konsumentów, umożliwiła wypracowanie przewagi konkurencyjnej oraz zaufania w branży FMCG.
Dowodem tego, są liczne prestiżowe nagrody oraz czołówki rankingów. Dynamiczny wzrost oraz rozwój we wszystkich płaszczyznach działalności firmy, był możliwy dzięki rozwojowi sprzedaży i licznym inwestycjom, które podejmowało przedsiębiorstwo. Dodatkowo ważnym elementem, stymulującym rozwój producenta, było pogłębianie świadomości marki, poprzez dobrze przemyślane działania marketingowe. Małopolski producent, ma obecnie w ofercie ponad 200 produktów, których ofertę Tarsmak regularnie poszerza, wychodząc naprzeciw potrzebom klienta. Tylko w roku 2016 na rynek zostały wprowadzone trzy nowe produkty; majonez królewski, sos grillowy oraz produkty w kapslach.
Od początku naszej działalności staliśmy się dużym przedsiębiorstwem, którego produkty można dostać w supermarketach, sklepach osiedlowych czy w lokalach gastronomicznych w całym kraju. Po 25 latach naszej działalności, zmotywowani wynikami lat poprzednich, pełni optymizmu rozpoczynamy kolejny rok, wraz z dalszymi planami rozwoju - mówi Józef Gondek. W kolejnych latach planujemy wdrożenie nowych produktów, zarówno w ofercie kierowanej do klientów detalicznych jak również dla rynku gastronomicznego – dodaje Teresa Gondek.
tagi: Tarsmak 25 lat Veneo ,
Federacja Konsumentów i Związek Polskich Przetwórców Mleka...
Dobre nastroje nie opuszczają firm produkcyjnych. Subindeks...
Sprawdź kod PKD swojej działalności i otrzymaj dofinansowanie...
Obok konkurencji z Ukrainy są nim także liczni pośrednicy...
Zapał osłabia niestabilna sytuacja geopolityczna...
Z danych udostępnionych przez Ministerstwo Finansów, w...
W dużej mierze to wynik niepewności gospodarczej i rosnących...