Komentarze prosto ze sklepu

Z prasy branżowej znam tylko Hurt&Detal. Odwiedzając hurtownie zauważam, że pismo jest bardzo widoczne.

Wtorek, 17 stycznia 2017
Z prasy branżowej znam tylko Hurt&Detal. Odwiedzając hurtownie zauważam, że pismo jest bardzo widoczne. Wizualnie gazeta jest bardzo dobrze wydana i zachęca do przeczytania. Najważniejsze z mojego punktu widzenia jest pokazanie dużej ilości produktów i nowości. To cenna podpowiedź przy kompletowaniu listy zakupów. Rozmieszczenie produktów z ofert producentów w ramkach również ułatwia ich wychwytywanie z pisma. Podoba mi się również sam dobór tematów – w każdym numerze są opisane różne kategorie produktowe przez co można przyjrzeć się zaopatrzeniu nie tylko półek spożywczych, ale też jednocześnie alkoholowych czy np. chemicznych.
Iwona Chachoń-Oliveira, właścicielka
Delikatesy Centrum
ul. Osiedle Polna Pawilon B, Grójec




tagi: hurt i detal , hurt & detal , hurtidetal , prasa handlowa , opinie , badanie czytelnictwa ,