Kampanie i Promocje

Big-Active startuje z kampanią telewizyjną herbaty czarnej Black Tea 100% Pure Ceylon

Czwartek, 15 grudnia 2016
12 grudnia br. ruszyła kampania telewizyjna herbaty czarnej Big-Active Black Tea 100% Pure Ceylon. Działania obejmują największe i najbardziej zasięgowe stacje telewizyjne, a także własne kanały Social Media. Celem kampanii jest wzrost świadomości konsumentów w obrębie najnowszej pozycji w portfolio marki.
Właśnie wystartowała pierwsza odsłona kampanii dedykowanej herbacie czarnej Big-Active, która zadebiutowała w portfolio marki w pierwszym kwartale 2016 roku. Big-Active Black Tea 100% Pure Ceylon to najwyższej jakości herbata czarna uprawiana, zbierana, suszona oraz pakowana na Cejlonie. W ramach kampanii przygotowano 15-sekundowy spot podkreślający najważniejsze benefity produktu ‒ brak sztucznych aromatów oraz w pełni naturalny i głęboki smak. Kampania potrwa do 23 grudnia 2016 r. i emitowana będzie w największych i najbardziej zasięgowych polskich stacjach telewizyjnych ‒ TVN, Polsat oraz TVP. Działania mediowe będą uzupełnione o kampanię prowadzoną na profilu marki Big-Active na Facebooku.

Za koncept kreatywny odpowiada Agencja Lvov, a za produkcję dom produkcyjny Watchout. Działania z zakresu Public Relations i doradztwa komunikacyjnego prowadzi agencja BrandLab.


tagi: Big-Active , kampania telewizyjna , herbata czarna Black Tea 100% Pure Ceylon ,