Kampanie i Promocje

Chiquita z nową kampanią „Just Smile”

Środa, 05 października 2016
Chiquita rozpoczęła outdoorową kampanię reklamową, w ramach której prowadzone są działania w 7 polskich miastach. Działania są częścią globalnej kampanii marki przeprowadzanej pod hasłem „Just Smile”.
1 października wystartowała kampania bananów Chiquita, w ramach której prowadzone będą działania reklamowe na billboardach, citylightach oraz na autobusach. Kampania prowadzona będzie w 7 miastach - Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Wrocławiu, Trójmieście, Katowicach i Lublinie. Kampania trwać będzie przez cały październik i towarzyszyć jej będzie komunikacja w mediach społecznościowych.

Zaplanowane działania to część globalnej kampanii marki Chiquita przeprowadzanej pod hasłem „Just Smile”. Chcemy powiązać naszą markę z codziennym dniem konsumentów i dostarczać im powodów do uśmiechu bo nic nie jest bardziej zaraźliwe niż uśmiech. Dlatego też w kampanii wykorzystywane są elementy marki, które kojarzą się konsumentom z radością płynącą z jedzenia pysznych owoców: słynna niebieska naklejka, Miss Chiquita oraz żółty, zakrzywiony w naturalnym uśmiechu kształt banana Chiquita – mówi Marcin Nowak, Sales Director Poland and CEE, Chiquita.

Jak wynika z badania zleconego TNS przez Chiquita banany tego producenta to ulubiona marka bananów polskich konsumentów (50 % konsumentów deklaruje, że Chiquita to ich preferowana marka bananów). Polscy konsumenci cenią banany Chiquita za ich wysoką jakość oraz pyszny smak. (Na podstawie wyników „Badanie marki Chiquita” TNS 2015). 85 % badanych osób, które znały markę Chiquita chciałoby, żeby sklep w którym robią zakupy miał banany Chiquita w swojej ofercie.

O Chiquita    
Chiquita Brands International to firma zajmująca się uprawą, handlem oraz marketingiem bananów oraz innych świeżych owoców pod marką Chiquita oraz pod innymi markami. Banany stanowią około 85 % wartości sprzedaży firmy. Chiquita posiada w swojej ofercie również ananasy. Produkty firmy są sprzedawane w niemal 70 krajach na całym świecie, głównie w Ameryce Północnej oraz Europie. W 2015 roku firma Chiquita została zakupiona przez brazylijską grupę Grupo Cutrale oraz firmę inwestycyjną Safra i jest obecnie firmą prywatną.



tagi: Chiquita , kampanią , Just Smile ,