Kampanie i Promocje

Krakowska Parafraza Żywca - akcja konsumencka w Małopolsce

Wtorek, 05 lipca 2016
Żywiec rozpoczyna lokalną kampanię reklamową dedykowaną konsumentom w Krakowie i okolicach. Komunikacja prowadzona pod hasłem „Krakowska Parafraza”, obejmuje digital, nośniki zewnętrzne, bankomaty oraz punkty sprzedaży.
Krakowiacy tworzą parę z Żywcem odkąd piwo to zyskało uznanie na świecie. Dla podkreślenia tego faktu marka po raz drugi wprowadza w Krakowie komunikację, której bohaterem jest krakowska para, widniejąca na etykiecie piwa od połowy XX w. W akcji „Krakowska Parafraza” para prowadzi zabawne dialogi nawiązujące do miejscowych symboli. Żywiec w charakterystyczny dla marki, humorystyczny sposób bawi się słowem i odwołuje  do lokalnych skojarzeń.

Zabawne konwersacje krakowskiej pary zobaczyć można na ponad 100 nośnikach na terenie Krakowa oraz okolic, w tym: billboardach, citylightach oraz wielkoformatowej siatce w centrum miasta, a także na ekranach powitalnych bankomatów. Dedykowane akcji materiały POS i opakowanie Żywca dostępne są w sklepach na terenie Małopolski. Komunikacja obejmuje również działania digital na Facebooku.

Akcję przygotowała agencja Just, która odpowiada też za materiały BTL. Działania
w Internecie dla marki Żywiec prowadzi agencja GONG, a wsparcie PR zapewnia agencja ROOTS PR. Media zaplanował i zakupił dom mediowy MediaVest.



tagi: Żywiec , Krakowska Parafraza Żywca , akcja konsumencka ,