Personalia

Nowy dyrektor handlowy Alma Market SA

Środa, 13 stycznia 2016
Od stycznia 2016 r. stanowisko dyrektora handlowego Alma Market objął Maciej Wojciechowicz. Do jego obowiązków należy realizacja nowej strategii sprzedaży w nowoczesnych i tradycyjnych kanałach dystrybucji.
Maciej Wojciechowicz jest absolwentem London School of Economics, jednej z najważniejszych szkół wyższych na świecie specjalizujących się w ekonomii i naukach społecznych.

Swoje doświadczenie w handlu detalicznym zaczął zdobywać już w 16 roku życia. Jako nastolatek sprzedawał artykuły spożywcze u swojego dziadka w Anglii. Do dziś pamięta serdeczne relacje z klientami i atmosferę panującą w sklepie, która bardzo przypomina mu klimat dzisiejszej Almy.

Maciej Wojciechowicz w trakcie swojej kariery zawodowej współpracował z największymi, międzynarodowymi sieciami handlowymi. W Grupie Metro (Makro, Saturn, Media Markt), przy wsparciu firmy Bain & Co tworzył i wdrażał strategię zarządzania kategoriami produktów w sklepach działających na obszarze Niemiec, Czech Ukrainy i Rosji. Jako członek zarządu i dyrektor handlowy odpowiadał za sprzedaż w B&Q w Chinach. Przez kilka lat pełnił funkcję prezesa na Europę Wschodnią spółki Kingfisher, właściciela sieci sklepów Castorama. Jest także założycielem sklepu internetowego megastore.pl z elementami wyposażenia domu i ogrodu, obecnie funkcjonującego jako Nexterio.pl.

W Almie Maciej Wojciechowicz odpowiada za proces sprzedaży, operacje logistyczne oraz działania marketingowe.

tagi: Maciej Wojciechowicz , Alma Market SA , dyrektor handlowy ,