TATRA emituje drugi w tym sezonie spot telewizyjny. 15 sekundowa reklama wspiera komunikację trwającej obecnie w sklepach loterii „Miliony piw są w Tatrach”. To akcja ogólnopolska, największa w historii marki promocja sprzedażowa. Marka połączyła promocję ze swoją nową komunikacją, w której podkreśla fakt, że od 2009 r. jest sponsorem Górskiego Ochotniczego Pogotowia Ratunkowego. Wraz z każdą odebraną przez konsumenta nagrodą w promocji „Miliony piw są w Tatrach”, marka Tatra zobowiązuje się dodatkowo przekazać wsparcie dla GOPR. Szczegółowy regulamin loterii znajduje się na stronie
www.tatra.pl.
Kampania telewizyjna prowadzona jest w stacjach ogólnopolskich oraz wybranych kanałach tematycznych.
Spot telewizyjny to jeden z elementów komunikacji TATRA. Promocja wspierana jest również w Internecie, prasie handlowej oraz w sklepach (POSM).
Kreacja spotu – agencja Heart&Brain, produkcja – Tango Production. Za obsługę promocji odpowiada agencja G3, działania BTL – agencje: MH ART, JUST oraz GLOBAL. Działania PR realizuje agencja ROOTS PR. Media zaplanował i zakupił MediaVest.