Nowości

Inspirują nas konsumenci! Nowe etykiety Żywiec Zdrój Smako-Łyk

Środa, 01 kwietnia 2015
Produkty z portfolio Żywiec Zdrój Smako-Łyk od końca marca dostępne są w opakowaniach z nowymi, soczyście owocowymi etykietami. Zmienia się nie tylko szata graficzna, ale także sposób komunikacji. Wprowadzeniu nowych etykiet towarzyszy konkurs „Pokaż Swoją Owocową Stronę”, który potrwa od 1 do 29 kwietnia. Aktywacja jest kontynuacją kampanii promującej Owocową Stronę Żywiec Zdrój, czyli napojów stworzonych na bazie najwyższej jakości niegazowanej wody źródlanej połączonej ze smakiem owoców.
Każdy smak z portfolio produktów Żywiec Zdrój Smako-Łyk otrzymał nie tylko nową, kolorową grafikę, ale także niebanalną, pełną pozytywnych emocji nazwę. Obok znanej już konsumentom słonecznej brzoskwini i zmysłowej wiśni, pojawiła się też zakręcona cytryna, tajemnicza malina, figlarne zielone jabłko i szalona truskawka.

Inspiracją do wprowadzenia tych zmian byli nasi konsumenci. Odświeżone nazwy i nowe etykiety opakowań nawiązują do pozytywnych wspomnień i emocji, jakie przywołują poszczególne smaki. Zmiana opakowań to dopiero początek działań związanych z wprowadzaniem nie tylko do portfolio, ale i do codzienności naszych konsumentów dawki pozytywnej energii i orzeźwiających smaków – komentuje Aleksandra Czarnowska, Senior Brand Manager, Żywiec Zdrój Smako-Łyk.

Wprowadzeniu nowych etykiet towarzyszy konkurs „Pokaż swoją owocową stronę”, poprzez który Żywiec Zdrój chce zachęcać do dzielenia się swoimi pasjami. Dzięki specjalnej aplikacji każdy uczestnik zabawy będzie mógł stworzyć unikalną animację prezentującą jego pasję, a następnie podzielić się nią ze znajomymi za pośrednictwem portalu Facebook lub drogą e-mail.

Aby wziąć udział w zabawie, wystarczy wgrać zdjęcia prezentujące hobby (z konta na Facebooku, portalu Instagram lub bezpośrednio z dysku komputera) oraz odpowiedzieć na pytanie „Jak chcesz rozwinąć swoją pasję? Jak możemy Ci pomóc w jej realizacji?”.
Na autorów trzech najciekawszych odpowiedzi czekają atrakcyjne nagrody – realizacja marzenia związanego z pasją o wartości do 10 tys zł każda. Aplikacja „Pokaż Swoją Owocową Stronę” oraz zasady i regulamin konkursu dostępne są na stronie www.owocowastrona.pl. Konkurs trwa od 1 do 29 kwietnia.

Za koncept kreatywny i realizację konkursu „Pokaż Swoją Owocową Stronę” odpowiada agencja VML Polska, natomiast zakupem mediów zajął się Mediacom.

tagi: Żywiec Zdrój , Smako-Łyk , Pokaż Swoją Owocową Stronę , ,