Z rynku FMCG

Marka Lubię zgodnie z planem

Piątek, 06 marca 2015 Autor: Monika Dawiec,
GH PL Plus, twórcy marki własnej Lubię, konsekwentnie realizują plan rozwoju brandu. Do końca pierwszego kwartału 2015 roku w całości zostanie skompletowane potfolio marki, które zaplanowano w momencie jej powstania - pod koniec 2013 roku.

Aktualnie marka Lubię obejmuje ponad 120 SKU, docelowo ma osiągnąć maksymalnie 150 indeksów. W ostatnim czasie w sprzedaży pojawiły się produkty nabiałowe, m.in. mleko, śmietana i margaryna w kostce. Szerokie portfolio produktów w różnych kategoriach, dobra jakość i przystępna cena sprawiają, że marka Lubię cieszy się rosnącym zainteresowaniem konsumentów. Na czele rankingu sprzedaży znajdują się wprowadzone niedawno masło, olej i piwo.

Produkty marki Lubię dostępne są w ponad 1500 placówkach w całej Polsce, w przyszłości GH PL Plus planuje zwiększyć ich zasięg do 2500 sklepów. Ponadto, zachęcona wynikami brandu, Grupa rozważa wprowadzenie marki Lubię również do segmentu premium.

tagi: GH PL Plus , marka Lubię ,