Z rynku FMCG

„Czas na zmiany” – nowy program lojalnościowy dla klientów detalicznych ZM „Pekpol Ostrołęka”

Niedziela, 01 marca 2015
Trwa nowa edycja programu lojalnościowego dla detalistów Zakładów Mięsnych „Pekpol Ostrołęka” pod nazwą „Czas na zmiany”. Do programu zostali zaproszeni klienci detaliczni, którzy zbierają punkty z produktów objętych programem i wymieniają je na atrakcyjne nagrody z puli kilkunastu propozycji nagród rzeczowych, jak sprzęt RTV i AGD, telefony, egzotyczne wycieczki, itd. Dodatkowo nagrodą główną w programie jest remont kuchni bądź sklepu.
Program „Czas na zmiany” daje uczestnikom możliwość zdobycia wielu atrakcyjnych nagród, a jego mechanizm jest prosty. Udział w  programie biorą klienci detaliczni, którzy otrzymali zaproszenie do programu i zarejestrowali się na dedykowanej stronie programu www.czasnazmiany.pekpol.pl.

Na wybranych produktach z oferty ZM „Pekpol Ostrołęka” znajdują się etykiety promocyjne „Czas na zmiany”, pod którymi ukryte są kody alfanumeryczne. Uczestnicy zbierają kody, wpisują je na swoim koncie, gdzie kody zamieniają się na punkty, a następnie punkty wymieniają na atrakcyjne nagrody. Dodatkowo nagrodą główną w programie jest remont kuchni bądź sklepu. Aby wziąć udział w programie skontaktuj się z przedstawicielem handlowym ZM „Pekpol Ostrołęka”. Zachęcam do wzięcia udziału, jest o co powalczyć – mówi Małgorzata Wódkiewicz z Zakładów Mięsnych „Pekpol Ostrołęka”.


tagi: pekpol , program lojalnościowy , czas na zmiany ,