Kampanie i Promocje

Wiosenna kampania reklamowa margaryny Palma

Czwartek, 05 marca 2015
3 marca ruszyła wiosenna kampania reklamowa margaryny Palma z Z.T. Bielmar, wiodącej margaryny do pieczenia. Jej celem jest wzmocnienie wizerunku produktu w kostce przed Świętami Wielkanocnymi, w kontekście tradycyjnych wypieków kojarzących się z tym wyjątkowym czasem.
Hasłem przewodnim kampanii jest „Upiekłam domowe ciasto“, a w reklamach zostały zaprezentowane mazurki i babki. Producent chce zachęcić klientów do wypieku domowych słodkości, jednocześnie przypominając, że  margaryna Palma to od lat nieodłączny składnik tradycyjnych, wielkanocnych wypieków.

Kampania potrwa miesiąc i jest kontynuacją działań skierowanych do młodszego pokolenia. Reklamy można zobaczyć w pismach kobiecych i poradnikowych, Palma pojawiła się także na bilbordach w całej Polsce oraz w głównych stacjach TV i stacjach tematycznych. Kreacją kampanii zajęła się agencja Innovations Communications Group natomiast planowanie, zakup mediów oraz działania PR realizuje agencja Zaza Media. 

tagi: Zakłady Tłuszczowe Bielmar , Palma , margaryna , media ,