Kampanie i Promocje

Nowa kampania reklamowa marki Wawel

Wtorek, 17 lutego 2015
16 lutego 2015 roku Wawel rozpoczął nową kampanię reklamową, pod hasłem: „Wawel. Radość wyzwala”.
Celem kampanii jest ukazanie radości, jaka płynie z komponowania własnej mieszanki słodyczy Wawelu. Jest to związane z rozwijaną przez Wawel nową koncepcją sprzedaży słodyczy na wagę,
realizowaną za pomocą nowoczesnych modułów ekspozycyjnych. Teraz komponowanie własnej mieszanki słodyczy przynosi jeszcze więcej radości. Szerokie portfolio Wawelu umożliwia tworzenie  mieszanki słodyczy dobranej według własnych preferencji. Ulubiony miks smaków można skomponować m.in. z: Kasztanków, Malagi, Tiki-Taków, Michałków,Mieszanki Krakowskiej, galaretek Fresh & Fruity, pastylek miętowych czy mini czekolad.

To, że słodycze poprawiają nastrój, wiemy nie od dziś. Dlatego je tworzymy – aby sprawiać radość. Taki przekaz będziemy podkreślać w komunikacji z konsumentami.” - mówi Dorota Piwowarska, Communication Manager z firmy Wawel.

Kampania ma zasięg ogólnopolski, obejmuje komunikację ATL – spoty 30- i 15-sekundowy – oraz działania BTL. Najnowszej kampanii Wawelu towarzyszy także komunikacja w social media oraz aktywności PR

tagi: wawel , słodycze , kampania , czekolady , radość wyzwala ,