„Po raz drugi wprowadzamy piwo niepasteryzowane do oferty Kasztelana, po ubiegłorocznej, bardzo udanej premierze tego produktu." - mówi Piotr Walenczak, Senior Brand Manager marki Kasztelan w Carlsberg Polska. „Kasztelan Niepasteryzowane zostało wówczas doskonale przyjęte zarówno przez konsumentów, jak i handlowców. Bardzo wysoko ocenione zostały jego unikalne walory smakowe. Kasztelan Niepasteryzowane ma, oryginalny, niepowtarzalny smak świeżego, niepasteryzowanego piwa, jak się okazuje, idealny na okres wiosenno-letni. Mam nadzieję, że i tym razem nasi konsumenci rozsmakują się w wyjątkowej świeżości Kasztelana Niepasteryzowanego." - dodaje Piotr Walenczak.
Równocześnie z ponownym pojawieniem się Kasztelana Niepasteryzowanego na rynku rozpocznie się kampania outdoorowa wykorzystująca hasło „DZIŚ ŚWIEŻE Z BROWARU", realizowana na obszarze województwa kujawsko - pomorskiego i mazowieckiego. Są to obszary dominacji marki Kasztelan. Ponowne wprowadzenie niepasteryzowanego piwa do oferty Kasztelana komunikowane będzie także za pomocą materiałów POS.
Piwo Kasztelan Niepasteryzowane dostępne będzie od kwietnia do końca sezonu w kanale tradycyjnym, na obszarze odpowiadającym zasięgowi marki. Kasztelan Niepasteryzowane sprzedawane będzie w butelkach o pojemności 0.5 L.
Autorem kreacji kampanii reklamowej jest agencja Red 8 Communications Group.
Za zakup i planowanie mediów odpowiada Media Directions OMD.
tagi: kasztelan , carlsberg polska ,
Ceny kakao na światowych giełdach szybko się nie...
Wśród Polaków, którzy będą grillować w majówkę, 88,7%...
Przychody gastronomiczne restauracji pod szyldami SPHINX...
Bilans integracji z UE jednoznacznie na plus...
Sektorami przyszłości są nowe technologie i zielona...
41 proc. skorzystało z dotacji unijnych, a 58 proc. ma to w...
Głównie w domu, odpoczywając, a jeśli na wyjedzie, to...
Niezbędna jest budowa agroportów i rozwój połączeń...