Kampanie i Promocje

Słodkie gesty na 15-lecie Cukru Królewskiego

Czwartek, 17 lipca 2014 Autor: Monika Dawiec,
Cukier nieodzownie kojarzy nam się ze słodyczą. Dlatego marka Cukier Królewski z okazji swojego 15-lecia, w krótkim animowanym spocie internetowym celebruje drobne, ale pełne słodyczy gesty, które mają moc odmieniania rzeczywistości.


Film, zrealizowany metodą prostych rysunków z cukru, ukazuje romantyczne sceny szczęścia, zakochanych w sobie bohaterów i słodki, czuły gest, który ratuje ich idylliczny świat.

W ciągu 15 lat producent Cukru Królewskiego wielokrotnie pokazywał niestandardowe podejście do komunikacji i swoich produktów, jak wyjazd na ulice miast nietypowego gofrobusa, na dachu którego zamontowano ogromny, sypiący sztucznym śniegiem młynek, przypominający jeden z najpopularniejszych produktów tej marki. Oprócz wspomnianego cukru pudru w młynku, marka Cukier Królewski wprowadziła w ciągu minionych 15 lat szereg innych, innowacyjnych produktów,  m.in. cukry w chroniących przed wilgocią opakowaniach, z zakrętką i miarką. 

Warto również wspomnieć o fanpage’u www.facebook.com/ZycieJestSlodkie, który inspiruje i zachęca miłośników pieczenia i gotowania do eksperymentowania w kuchni.

Cukier Królewski zdobył liczne nominacje i nagrody w konkursach konsumenckich i branżowych, w tym m.in. 3 tytuły Złoty Laur Konsumenta i tytuł Laur Konsumenta – Lider Dekady (2004-2014). 

Tegoroczna kampania, której inaugurację stanowi wspomniany film, to przede wszystkim zachęta do dzielenia się słodkimi gestami. W „słodzeniu” bowiem jest metoda na szczęście! 

Najnowszy spot internetowy Cukru Królewskiego obejrzeć można tutaj:

tagi: Cukier Królewski , 15-lecie , cukier , reklama , kampania ,