Wielbicielom „Grześków” marka zaoferowała doznania na wagę złota, codziennie dając szansę na wygranie szczerego złota o wartości ponad 3 tysiące złotych, a w finale - 1 kg złota, którego wartość to prawie 150 tys. zł. Akcją promocyjną objęte są Grześki w wariancie klasycznym, orzechowym, kakaowym, toffi, w mlecznej czekoladzie oraz „Dziel na 6”. W loterii może wziąć udział każdy, kto kupi przynajmniej jeden produkt w promocyjnym opakowaniu.
Wystarczy zarejestrować kod z opakowania na stronie www.grzeski.pl by dać szansę szczęściu. Promocji towarzyszy intensywne wsparcie medialna. Partnerami akcji są wiodące media o zasięgu ogólnopolskim: Radio Zet, Wprost i Onet.pl. Kampania konsumencka obejmuje reklamę w prasie, radio i Internecie, a także w sieci bankomatów Euronet. Komunikację wzmacniają również działania ambientowe. Prowadzona jest także kampania w punktach sprzedaży – zarówno w tradycyjnym, jak i nowoczesnym kanale dystrybucji.