Kampanie i Promocje

Hochland Twarogowy ma silne wsparcie

Wtorek, 22 października 2013 Autor: Monika Dawiec,
W październiku wystartowało silne wsparcie komunikacyjne dwóch nowych segmentów serów twarogowych Hochland – plastrów i krążków. Ogólnopolska kampania potrwa do końca listopada i obejmuje TV, radio i outdoor.


Kampania telewizyjna realizowana jest w największych stacjach telewizyjnych (TVP, TVN, Polsat) oraz w stacjach tematycznych, podczas godzin największej oglądalności. Kampania radiowa zaplanowana została w dwóch głównych stacjach - RMF oraz Radio Zet - ze znaczącym wsparciem w stacjach lokalnych (ok 120 stacji). Z kolei outdoor obejmuje 1300 nośników w 20 miastach. Działaniom tym towarzyszy silne wsparcie 360°, w kilku mediach równolegle, także w Internecie i prasie. Przewidziano też szeroko zakrojone działania PR i sporo aktywności w punktach sprzedaży, z towarzyszeniem różnorodnych materiałów POS. Za kreację i realizację kampanii komunikacyjnej dla Hochland Twarogowy odpowiada agencja Grasp Group, a zakupem mediów zajął się dom mediowy ZenithOptimedia.

Zdrowy styl życia jest dla konsumentów coraz ważniejszy! Chętnie wybierane są naturalne produkty i przyrządzane z nich smaczne posiłki. Na fali tego trendu coraz więcej osób sięga do dawnej tradycji… Właśnie na te potrzeby konsumentów odpowiadają dwa nowe segmenty serów twarogowych Hochland – plastrów i krążków. Innowacyjna rodzina serów Hochland Twarogowych w plastrach łączy w sobie pyszny, naturalny smak i nowoczesną formę. Rodzina serów Hochland Twarogowych w plastrach dostępna jest w kilku wariantach smakowych: naturalnym, z chrzanem oraz z cebulką i szczypiorkiem, także z pieprzem.  Z kolei Hochland Twarogowy w krążkach produkowany jest na bazie naturalnego twarogu, ma prawdziwie twarogowy smak i wyraziste. Dopełnieniem atutów jest smarowalna konsystencja, doceniana przez konsumentów i zdecydowanie wyróżniające się opakowania. Hochland Twarogowy w krążkach oferowany jest w trzech wariantach: Naturalny – 8 x naturalny; Mix – naturalny, z cebulką i szczypiorkiem, z chrzanem; Duo – naturalny,  z pieprzem.

tagi: Hochland , reklama , TV , wsparcie , ser twarogowy , outdoor , akcja , kampania ,