Kampanie i Promocje

4FRAME dla marki Wedel

Czwartek, 17 października 2013 Autor: Monika Dawiec,
Agencja 4FRAME wygrała przetarg na stworzenie packagingu limitowanej edycji białych czekolad Wedla w trzech wariantach smakowych.

„Przełamaliśmy dotychczasową konwencję packagingu czekolad Wedla - zamieniając granatową falę w dynamiczną wstęgę o wyraźnie zarysowanych konturach, nadaliśmy marce bardziej nowoczesny i odważny charakter, by odświeżyć jej wizerunek i trafić w gusta młodszej grupy docelowej. Wygrana w przetargu cieszy nas tym bardziej, że udało nam się połączyć shopper marketingowe know how z niekonwencjonalną kreacją na opakowaniach” mówi Natalia Boimska-Blum, Managing Director Agencji 4FRAME.

Czy taki duet okaże się kluczem do koszyka zakupowego shoppera? Przekonamy się o tym już wkrótce, ponieważ nowe opakowania trafiły już do sklepów.

„Projekty przedstawione przez zespół 4FRAME są nie tylko nowoczesne, ale także bardzo apetyczne. Mamy nadzieję, że powtórzą sukces opakowań pralin Lalibelle, które zwyciężyły w ubiegłorocznej edycji konkursu Art of Packaging” - mówi Agnieszka Binkowska, Product Manager LOTTE Wedel.

tagi: Wedel , czekolady , przetarg , kampania ,