Kupiec wysłał do hurtowni zamówienie na dużą partię towaru.
Hurtownik już miał wysłać towar, gdy przeglądając rachunki zauważył, że zamawiający nie zapłacił poprzedniego rachunku.
Wysłał więc do kupca faks: „Pańskie zamówienie zostanie zrealizowane natychmiast po tym, jak zapłaci Pan za poprzednią partię towaru”.
Odpowiedź przyszła błyskawicznie: „Proszę anulować zamówienie. Nie mogę czekać tak długo”.
tagi: Kupiec , fax , hurtownia ,
Dobre nastroje nie opuszczają firm produkcyjnych. Subindeks...
„Na światowych giełdach kakao dalej będzie drożeć i...
Sprawdź kod PKD swojej działalności i otrzymaj dofinansowanie...
Obok konkurencji z Ukrainy są nim także liczni pośrednicy...
Zapał osłabia niestabilna sytuacja geopolityczna...
Z danych udostępnionych przez Ministerstwo Finansów, w...
W dużej mierze to wynik niepewności gospodarczej i rosnących...