Złote LwyPod koniec czerwca w czasie prestiżowego konkursu „Cannes Lions” sieć supermarketów Mila za kampanię „Ryba na żywo” otrzymała brązową statuetkę w kategorii Design. Cannes Lions to najbardziej prestiżowy konkurs kreatywności i niewiele Polskich firm ma szansę pochwalić się sukcesem tej rangi.
Zainaugurowany w 1954r. festiwal Cannes Lions to ośmiodniowe wydarzenie, które inspiruje, edukuje oraz wyróżnia pracowników reklamy na całym świecie. W wydarzeniu uczestniczy Ponad 15.000 delegatów z ponad 100 krajów, co czyni go jedynym prawdziwie globalnym miejscem spotkań dla specjalistów z marketingu.
Co roku do oceny jury poddawanych jest ponad 40 000 zgłoszeń. Sędziowie każdej z 23 kategorii to bezstronni specjaliści, którzy wybierają najlepsze kampanie zainicjowane w ostatnim czasie.
Jakość RokuW tegorocznej edycji Certyfikat JAKOŚĆ ROKU, kapituła wyłoniła 44 laureatów, w tym sieć supermarketów Mila w kategorii „USŁUGA”. Jury doceniło skuteczność prowadzonej przez sieć Mila polityki jakości oraz wysokie standardy we wdrożonych systemach zarządzania. Ponadto Kapituła zwróciła uwagę na zaangażowanie pracowników w procesy zarządzania jakością, a także duży poziom satysfakcji zarówno klientów jak i pracowników firmy.
„Jesteśmy bardzo dumni z otrzymanego Certyfikatu JAKOŚĆ ROKU® 2016. To z pewnością sukces całego zespołu, który na to zapracował. Godło JAKOŚĆ ROKU® 2016 jest potwierdzeniem najwyższego poziomu oferowanych i świadczonych przez naszą firmę usług. Dziękujemy za docenienie naszej dotychczasowej pracy!” – mówi Prezes sieci supermarketów Mila, Artur Góralczyk.
Certyfikat JAKOŚĆ ROKU® - To kluczowy, realizowany od ponad 10 lat, projekt Fundacji i jednocześnie największa w Polsce inicjatywa promująca przedsiębiorstwa, organizacje i jednostki naukowo-badawcze, dla których wysoka jakość produktów, usług czy innowacyjnych i ekologicznych rozwiązań stanowi priorytet, a także wyznacza ścieżkę dalszego rozwoju. Certyfikat JAKOŚĆ ROKU® to prestiżowy
znak przyznawany przedsiębiorstwom, instytucjom i jednostkom naukowo-badawczym, które odznaczają się wysoką jakością. Urząd Patentowy Rzeczpospolitej Polskiej udzielił prawa ochronnego, dzięki czemu jest on zarejestrowanym znakiem towarowym.
Supermarkety Mila to warzywniak, cukiernia i sklep mięsny, pod jednym dachem. Charakteryzuje nas miła obsługa oraz wyjątkowe promocje. Głównym celem strategii asortymentowej jest realizacja wszystkich potrzeb klienta w codziennych zakupach, tak aby znalazł wszystko to, czego potrzebuje w jednym miejscu. W sieci Mila, dostępnych jest 6000 artykułów, z których gro, to oferta artykułów świeżych.
Więcej informacji na temat sieci supermarketów Mila, można znaleźć na stronie internetowej
www.mila.pl.