Kampania skierowana jest do kobiet w wieku 20-49 lat, które deklarują średnie dochody, prowadzą gospodarstwo domowe i codziennie gotują dla rodziny.
Celem kampanii jest intensywna budowa znajomości i wizerunku GALEO – marki, która oferuje bogate portfolio pełnych smaku i aromatu przypraw oraz niezawodnych pomysłów kulinarnych sprawiających, że gotowanie staje się prawdziwą przyjemnością, satysfakcją i źródłem uznania.
W badaniach konsumenckich spot GALEO oceniony został jako atrakcyjny, wiarygodny, angażujący i uzasadniający wybór przypraw tej marki. Za mocną stronę filmu konsumenci uznali: ilustrację muzyczną będącą oryginalną aranżacją jednego z najbardziej znanych polskich przebojów, atrakcyjną prezentację przekazu: „gotowanie z przyprawami GALEO to przyjemność i satysfakcja” oraz wiarygodną argumentację uzasadniającą wybór przypraw marki GALEO.
Spot reklamowy Galeo widzowie będą mogli obejrzeć w stacjach: TVP1, TVP2, TVP3, Polsat, TVN, TVN7, TV4, TELE5 i PULS. Kreację kampanii przygotowała agencja Young&Rubicam, planowanie i zakup mediów – agencja MediaCom.
tagi: kamis,kampania,galeo,przyprawy,promocja ,
Polska Izba Handlu z zaniepokojeniem przygląda się...
Niemal co 3. przedsiębiorca w Polsce prognozuje pogorszenie...
Firma Mars Polska po raz kolejny została wyróżniona za swoje...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...
Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy...
W odpowiedzi na postulaty organizacji pracodawców i związków...
Prof. G. Kołodko: Trump osiągnie efekt odwrotny od...
Ich udział najszybciej rośnie w Polsce...