Wiadomości

Przyprawy godne uznania – jesienne uderzenie reklamowe GALEO

Wtorek, 30 października 2007
Po czerwcowym debiucie w telewizji oraz wakacyjnej kampanii radiowej, GALEO kontynuuje zaplanowane na ten rok intensywne działania reklamowe. Od 17 września we wszystkich ogólnopolskich stacjach telewizyjnych rusza druga odsłona kampanii „GALEO. Tworzy dania godne uznania”. Podczas kampanii emitowany będzie znany z kampanii czerwcowej spot wizerunkowy „Przyjemność gotowania” oraz specjalnie przygotowany skrót filmu.

Kampania skierowana jest do kobiet w wieku 20-49 lat, które deklarują średnie dochody, prowadzą gospodarstwo domowe i codziennie gotują dla rodziny.
Celem kampanii jest intensywna budowa znajomości i wizerunku GALEO – marki, która oferuje bogate portfolio pełnych smaku i aromatu przypraw oraz niezawodnych pomysłów kulinarnych sprawiających, że gotowanie staje się prawdziwą przyjemnością, satysfakcją i źródłem uznania.
W badaniach konsumenckich spot GALEO oceniony został jako atrakcyjny, wiarygodny, angażujący i uzasadniający wybór przypraw tej marki. Za mocną stronę filmu konsumenci uznali: ilustrację muzyczną będącą oryginalną aranżacją jednego z najbardziej znanych polskich przebojów, atrakcyjną prezentację przekazu: „gotowanie z przyprawami GALEO to przyjemność i satysfakcja” oraz wiarygodną argumentację uzasadniającą wybór przypraw marki GALEO.
Spot reklamowy Galeo widzowie będą mogli obejrzeć w stacjach: TVP1, TVP2, TVP3, Polsat, TVN, TVN7, TV4, TELE5 i PULS. Kreację kampanii przygotowała agencja Young&Rubicam, planowanie i zakup mediów – agencja MediaCom.

tagi: kamis,kampania,galeo,przyprawy,promocja ,