Ogólnopolską kampanią „Gotówka na wakacje” objęte są wafle i ciastka marki Familijne w opakowaniach z naklejkami promocyjnymi zawierających kod promocyjny. W loterii do wygrania są w sumie 372 nagrody pieniężne o łącznej wartości 96 tys. zł.
Aby wziąć udział w loterii należy dokonać zakupu co najmniej jednego produktu promocyjnego marki Familijne oraz zarejestrować kod z opakowania na stronie dedykowanej loterii www.promocjafamilijne.pl lub wysłać pocztą opakowanie z naklejką na adres organizatora. Zgłoszenia są przyjmowane od 1 czerwca do 25 sierpnia 2013 r.
Loterii „Gotówka na wakacje” towarzyszy akcja reklamowa. Spoty utrzymano w konwencji najnowszej kampanii marki z rodziną Wesołowskich, której towarzyszą wafle i ciastka Familijne. Wesołowscy prezentują zasady promocji oraz zachęcają do wzięcia w niej udziału.
Kampania obejmuje telewizję, radio oraz Internet. 15-sekundowy spot reklamowy pojawi się w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych: stacjach grupy TVP, Polsat, TVN oraz stacjach reprezentowanych przez At Media. Kampania radiowa, wspierająca loterię, będzie realizowana na antenach: RMF FM, Radia Zet, Roxy FM, Złote Przeboje, ESKA, Plus, Wawa, TOK FM, grupy stacji RMF MAXXX oraz kilkudziesięciu stacji lokalnych. Reklama w Internecie koncentruje się na kampanii banerowej w zróżnicowanych, popularnych serwisach oraz na kampanii w wyszukiwarkach internetowych. Działania BTL skupiają się na ekspozycji materiałów POS (owijki paletowe, podesty, stopery, shelfstoppery, wobblery, plakaty, ulotki i salesprezentery).
tagi: Familijne ,
Producenci napojów zawiązali spółkę akcyjną KAUCJA.PL –...
Według analizy ponad 86 tys. cen detalicznych, w październiku...
Spółka HELIO osiągnęła historyczne wyniki sprzedażowe...
Ankietowani wskazali pięć rzeczy, których obecnie...
Do zmian muszą się dostosować także małe przedsiębiorstwa...
Z początkiem stycznia 2025 roku Polska obejmie rotacyjną...
Najpopularniejszym instrumentem oszczędzania w tej grupie...
Firmy muszą zmienić podejście do zużycia energii...