Kategorie produktów

Nowy Daily – idealny dla handlu i dystrybucji

Wtorek, 19 marca 2013 HURT & DETAL Nr 03 (85) / 2013 (Marzec)
Jeżeli poszukujecie idealnego rozwiązania dla zadań przewozowych wymagających zarówno mniejszego, jak i większego załadunku – warto rozważyć zakup Nowego Iveco Daily.

Nowy Daily – to samochód o wielu zastosowaniach. Na podwoziu można zamontować różnego rodzaju zabudowy – począwszy od zabudowy służącej do drobnej dystrybucji, poprzez platformy załadowcze, kontenery izolowane i chłodnie, po wywrotki.


W ofercie dostępne są wersje od 3,5 do 7 ton, na pojedynczych lub podwójnych kołach. Nowy pojazd użytkowy Daily może się poszczycić także dużą i innowacyjną gamą silników, począwszy od jednostek 2,3 l o mocy od 106 do 146 KM, aż po 3-litrowe o mocy od 136 do 205 KM. Wszystkie silniki Diesla w nowym Daily są wyposażone w standardzie w filtr cząstek stałych (DPF), zaś silnik Natural Power na gaz ziemny charakteryzuje się jednym z najniższych poziomów spalania i emisji w swojej klasie. Silnik Natural Power może być również zasilany benzyną w trybie rezerwowym. Cała gama silników spełnia wymagania normy czystości spalin Euro5 lub EEV (Environmentally Friendly Enhanced Vehicle – Samochód Przyjazny Środowisku).


Dużą zaletą nowego Daily jest zastosowanie pneumatycznego tylnego zawieszenia (za dopłatą), które tłumi nierówności terenu. Dzięki temu samochód prowadzi się bardzo komfortowo, a przewożone towary pozostają bezpieczne.  

Prowadzenie nowego Daily jest ułatwione również dzięki dużemu kątowi skrętu kół. Doskonale więc sprawdza się zarówno w ruchu miejskim, jak i w długich trasach. Bezpieczeństwo manewrowania podwyższa ponadto zastosowanie dodatkowych bocznych, dolnych lusterek, które zapewniają rewelacyjne pole widzenia, również krawężników.

Nowy Daily zapewnia dużą niezawodność i łatwy dostęp do typowych punktów kontrolnych, co oznacza krótszy czas przestoju oraz niższe koszty eksploatacyjne.

Podstawowa cena 2,3 litrowego modelu furgonu o mocy 106 KM i kubaturze 7,3 m3 wynosi 90 400 zł netto, zaś wersji 3-litrowej o kubaturze 17,2 m3 i DMC 7000 kg ponad 130 tys. zł netto.

Tomasz Pańczyk

tagi: Daily , Iveco , samochód , handel , przewóz , załadunek , Tomasz Pańczyk ,