W jej ramach ściany, przy których znajdują się ławki dla pasażerów zamontowane zostały oryginalne grafiki przedstawiające wnętrze domowego salonu.
„Za pomocą kampanii reklamowej chcieliśmy przypomnieć naszym konsumentom, że wybierając podczas przerwy Gorący Kubek Knorr mogą na moment naprawdę się odprężyć i poczuć się jak w domu. Wizualizacje, które znalazły się na stacji metra idealnie oddają tę myśl” – mówi Elżbieta Żeszczyńska, Brand Manager Knorr Gorący Kubek.
tagi: Knorr , Gorący kubek , Unilever , zupa , zupy ,
Ponad 20 stowarzyszeń i fundacji z branży winiarskiej łączy...
Zdaniem ekspertów, znaczenie promocji w najbliższym czasie...
Rada Nadzorcza spółki POLOmarket z dniem 4 listopada...
Ewentualna wygrana Donalda Trumpa będzie bardziej...
40 proc. na ten cel oszczędza...
Dzierżawcy mają zyskać dostęp do unijnych dopłat...
W pierwszej połowie przyszłego roku będzie się utrzymywać...
Branża piwowarska w Europie to 2 miliony miejsc pracy i 40 mld...