„Ciepłe wiosenne dni zachęcają do spędzania miłych chwil w plenerze, gdzie spotkania z przyjaciółmi mają swój specyficzny urok. Zestawienie piwa z grillem wydaje się czymś oczywistym, dlatego obdarowujemy naszych konsumentów GRILLEM PIASTOWSKIM, dodając jeszcze jeden szczęśliwy moment do słonecznych dni, których będzie coraz więcej. Mam nadzieję, że niezmiennie dobre piwo Piast będzie teraz smakowało naszym konsumentom jeszcze lepiej” – mówi Agnieszka Filek, Brand Manager Marki Piast w Carlsberg Polska.
Promocja, wykorzystująca hasło „Szczęśliwa chwila, dajemy Ci grilla!”, obejmuje region Dolnego Śląska i jest komunikowana na materiałach POS oraz na stronie internetowej marki www.piwopiast.pl.
Autorem kreacji promocji jest Red8 Communications Group.
tagi: piast,kampania,carlsberg polska ,
Bolt ogłasza powołanie Łukasza Turczyńskiego na stanowisko...
W kwietniu br. codzienne zakupy w sklepach zdrożały średnio...
49,1% Polaków przyznaje, że ich obecna sytuacja finansowa...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...