Drukarka Zebra QLn zwiększa produktywność i wydajność organizacji pracy w sklepie dzięki wdrożeniu najnowszych rozwiązań. Mobilne terminale POS umożliwiają szybką realizację zapłaty, zapewniając klientom komfortowe zakupy. Terminale samoobsługowe gwarantują klientom nowe możliwości dokonania zakupu i pomagają sklepom zwiększyć zyski.
Zainstalowane na drukarce QLn aplikacje do zarządzania cenami umożliwiają większą precyzję i wydajność. Aplikacje do obsługi programów lojalnościowych pomagają zwiększyć liczbę klientów powracających do sklepu, co przekłada się na wzrost sprzedaży.
Rozwiązania RFID natomiast zapewniają zarządzanie zapasami oraz pełniejsze i dokładniejsze informacje o asortymencie. Aplikacje do obsługi przyjęć i inwentaryzacji towarów usprawniają funkcjonowanie sklepu i zwiększają produktywność, podobnie jak dostępny w ofercie skaner wykorzystujący technologię Bluetooth.
Więcej informacji o rozwiązaniach firmy Zebra na stronie: http://www.zebra.com.