„Już od dłuższego czasu planowaliśmy i przygotowywaliśmy się do zmian. Prace nad nowym wizerunkiem trwały kilka miesięcy: zależało nam na dopracowaniu szczegółów tak, aby nowe opakowania zyskały ponadczasowy charakter. I udało się: nowe wieczka i etykiety nie tylko podkreślają naturalny charakter naszych wyrobów, ale także nawiązują do długoletniej tradycji i rodzinnego charakteru Firmy Bracia Urbanek” – mówi Barbara Grzywacz Dyrektor Działu Handlu i Marketingu firmy Urbanek. – „Zarówno w detalu jak i sektorze HoReCa zachowaliśmy szklane opakowania, które są chemicznie obojętne, nie wchodzą w żadne, niekorzystne dla zdrowia reakcje i pozwalają w pełni korzystać z walorów odżywczych znajdujących się z nich produktów. Szklane opakowania są bowiem częścią zdrowego stylu życia: pozwalają zachować smak i witaminy, stanowią barierę przed bakteriami i dodatkowo są doskonałym surowcem wtórnym. To dzięki nim i odpowiedniej metodzie produkcji nasi Klienci otrzymują najwyższej jakości, naturalne produkty, bez konserwantów chemicznych i sztucznych barwników.”
www.urbanek.com.pl
tagi: Firma Bracia Urbanek , Bracia Urbanek , Urbanek , etykiety , szkło , opakowania ,
Sprzedaż detaliczna w cenach stałych we wrześniu 2024 r...
Marka M&M’S® z portfolio firmy Mars od lat wspiera...
Tylko 13% firm obawia się inflacji. To najniższy wynik od...
Przez ostatnie trzy lata wynagrodzenie minimalne rosło w...
Biznes apeluje o większą stabilizację prawa i obciążeń...
Teraz ich aktywność w UE jest niewielka...
Ma być szybciej i sprawniej...
Nest Bank publikuje raport „Przedsiębiorcy w stanie...