Przygotowanie pełnowartościowego i smacznego posiłku wydaje się trudne i czasochłonne - SANTE obala ten mit. Produkty z oferty marki SANTE pozwalają szybko przygotować posiłek bogaty w wartościowe składniki odżywcze, który na pewno nie jest nudny. Kierując się wiedzą, że osoby, które regularnie jedzą śniadania rzadziej chorują, a także są mniej podatne na depresję, firma SANTE skupia swoje działania wokół propagowania tego posiłku w codziennym jadłospisie. 10 listopada b.r. w warszawskiej restauracji Belvedere zorganizowano śniadanie prasowe, podczas którego dziennikarze i ich dzieci w towarzystwie – Agnieszki Maciąg i Grzegorza Łapanowskiego – mieli okazję wziąć udział we wspólnym gotowaniu.
SANTE produkuje pożywne i pełnowartościowe produkty spożywcze oraz stara się budować świadomość społeczną w zakresie zdrowego żywienia. Jednym z podjętych przez firmę środków było zaangażowanie ambasadorki marki, polskiej modelki, aktorki i dziennikarki, a także mamy dwójki dzieci i zwolenniczki prawidłowo zbilansowanej diety dla całej rodziny - Agnieszki Maciąg. Na stronie www.sante.pl dzieli się ona z czytelnikami swoimi przepisami i poradami.
Innym obszarem aktywności SANTE jest wspieranie inicjatywy Grzegorza Łapanowskiego – „Szkoła na widelcu”. Jej celem jest poprawa jakości odżywiania dzieci w szkołach i przedszkolach oraz uczenie prawidłowych nawyków żywieniowych już od najmłodszych lat. Jednym z nich jest bez wątpienia ten, aby nigdy nie wychodzić z domu bez porannego posiłku, i wpajać to już od dzieciństwa, bo dzisiejsze statystyki pokazują, że niestety co piąty Polak o tym nie pamięta i wychodzi z domu bez śniadania. Wiele osób nie ma świadomości, iż śniadanie daje dorosłym energię do pracy, a dzieciom – do nauki i zabawy, a wspólne śniadania uczą dzieci samodzielności. SANTE wychodzi naprzeciw potrzebom zapracowanych i zabieganych rodziców i pomaga im w dobrym komponowaniu diety dla siebie i swoich rodzin.
Warto zwrócić uwagę na to, jak duża różnorodność śniadań występuje na świecie. Podczas gdy Anglicy i Niemcy zajadają się głównie mięsem – smażonymi kiełbasami, parówkami czy bekonem, Francuzi stawiają na słodkości – różnego rodzaju pieczywo z konfiturami, Skandynawowie i Holendrzy zaś wybierają… ryby. W Chinach czy Japonii z kolei jedną z tradycji śniadaniowej jest zupa serwowana z twarożkiem sojowym – tofu. A jak sytuacja wygląda w Polsce? „Wydaje się, że jeszcze nie wypracowaliśmy na tym polu konkretnego zwyczaju, który by nas charakteryzował. Być może właśnie dlatego wykazujemy skłonności do lekceważenia tego posiłku – popełniając ogromny błąd. Zwłaszcza, że mamy do dyspozycji wiele produktów, które odpowiednio skomponowane, mogą z powodzeniem wypełnić nasz śniadaniowy jadłospis. Właściwa kombinacja smaków to pierwszy krok do uczynienia z porannego posiłku przyjemnego rytuału, który pomoże nam zyskać dodatkowy czas spędzony w rodzinnym gronie oraz pozwoli cieszyć się zdrowiem i dobrym samopoczuciem każdego dnia” – mówi Agnieszka Maciąg, Ambasadorka marki SANTE.
tagi: Sante , śniadanie , zdrowie , żywność ,
W roku jubileuszu 35-lecia Grupa Colian potwierdza swoją...
Restauracje działające w sieci Sfinks Polska wypracowały w...
Komentarz Prezesa Polskiej Izby Handlu...
13,6 dnia – takie terminy przelewów firmy MŚP zapisywały...
Rolnictwo może odegrać znaczącą rolę w niwelowaniu...
Impulsem dla szarej strefy są krajowe podwyżki akcyzy i...
Rada Ministrów przyjęła projekt nowelizacji ustawy o...