Kategorie produktów

Trzy pytania do Małgorzaty Szleszyńskiej – Kierownika ds. Relacji Korporacyjnych, Instytucjonalnych i PR z Ferrero Polska

Czwartek, 25 października 2012 Autor: Maja Święcka, HURT & DETAL Nr 10 (80) / 2012 (Hurt i Detal)
Produkty z oferty Ferrero cieszą się niesłabnącym zainteresowaniem wśród klientów, co jest kluczem do sukcesu?
- Najwyższa jakość, tradycyjne receptury, świeżość, staranny dobór surowców oraz szacunek i dbałość o klienta to podstawowe wartości Ferrero, dzięki którym miliony konsumentów na całym świecie znają i cenią słodycze i wyroby czekoladowe. Receptury są owocem innowacyjnych pomysłów, trudnych do skopiowania. W centrum zainteresowania Ferrero od zawsze jest konsument. Niezwykła dbałość o jego potrzeby wraz z innowacyjnym podejściem do produktów i ich reklam jest podstawą sukcesu firmy.

Letnia i zimowa oferta Ferrero jest zróżnicowana – o jakich produktach powinni zatem pamiętać detaliści w zbliżającym się sezonie jesienno-zimowym?

- Opakowania produktów świątecznych są specjalnie tak pomyślane, by nasi konsumenci mogli podzielić się nimi z bliskimi. Tak, jak co roku, Ferrero przygotowało dla swych konsumentów oraz detalistów zróżnicowaną ofertę. Na szczególną uwagę zasługują na przykład: nowe opakowanie Duplo,  nowa koncepcja Jajka z Niespodzianką dedykowana specjalnie dla dziewczynek, nowy smak Tic Taca w limitowanej zimowej edycji. Jednocześnie Ferrero ugruntowuje swą pozycję w segmencie Pralin oferując konsumentom wydanie promocyjne. Opakowania proponowane na okres Bożego Narodzenia są wyjątkowe i dają szansę jeszcze większych obrotów.

„Czas poczuć słodycz wygranej" to aktualna promocja Ferrero, w jaki sposób można poczuć słodycz wygranej?

- W  tym roku promocja z cyklu Złoty Miesiąc Ferrero odbędzie się pod hasłem „Czas poczuć słodycz wygranej”.  Do wzięcia w niej udziału uprawnia zakup jednego z opakowań smakołyków Ferrero: Ferrero Rocher - 200 g, 300 g lub 375 g, Ferrero Collection - 179 g lub 260 g oraz Ferrero Prestige 246 g. W każdym tygodniu, w zależności od kupionego opakowania, na zwycięzców czeka: 1 x 12 000 zł, 2 x 9 000 zł, 3 x 6 000 zł, 4 x 3 000 zł. Co zrobić, by wygrać? Należy w terminie od 1 do 26 października 2012 r. kupić jedno z wyżej wymienionych opakowań, zachować paragon i opakowanie z kodem kreskowym, a następnie zarejestrować się na stronie www.ferrerorocher.pl. Nagrody losujemy co tydzień.

tagi: ferrero , Małgorzata Szleszyńska ,