Wiadomości

Intermarché dla Polek

Poniedziałek, 15 października 2012 Autor: Maja Święcka,
Sieć supermarketów Intermarché jest głównym partnerem handlowym kampanii społecznej „Sekrety życia”, której sponsorem jest firma Mokate.

Mokate Cappuccino w torebkach oznaczone logotypem akcji „Sekrety Życia” są już na półkach sklepowych Intermarché.

Sieć Intermarché od lat włącza się w działania społeczne. To jeden z punktów Karty Muszkieterów, którą podpisują wszyscy przedsiębiorcy, otwierający sklepy pod marką Intermarché. Muszkieterowie wspierając „Sekrety życia” udowadniają ponownie, że zdrowie  kobiet w Polsce nie jest im obojętne. Kampania ta idealnie wspiera organizowaną od 5 lat akcje „Muszkieterowie dla Polek”, podczas której mieszkanki miast, gdzie znajdują się supermarkety Intermarché i Bricomarché mogą wykonać badania mammograficzne oraz dowiadują się jak ważna jest profilaktyka raka piersi.

W sklepach Intermarché klienci znajdą wyczerpujące informacje o samej akcji i „sekretach życia” gwiazd, które są ambasadorkami kampanii społecznej zorganizowanej na rzecz Federacji Stowarzyszeń „Amazonki”.

Ideą akcji „Sekrety Życia jest profilaktyka i zwiększenie świadomości Polek na temat własnego zdrowia i życia. Kampania opiera się na przekazie „Jeśli nie zadbasz o siebie, nie pomożesz innym” i tłumaczy, że zdrowie jest aspektem, do którego powinno się podejść nie tylko w wymiarze osobistym, ale także rodzinnym, społecznym.

Akcja zachęca kobiety do większego zainteresowania własnym zdrowiem, ale też zwrócenia uwagi na własne marzenia, namawia do pozytywnego myślenia i przejęcia kontroli nad swoim życiem. Propaguje wizerunek kobiety nowoczesnej, mądrej i świadomej własnych możliwości, która w równym stopniu dba o siebie, co o całą rodzinę. Akcja skierowana jest do wszystkich kobiet z całej Polski, bez względu na wiek i miejsce zamieszkania.

tagi: Intermarché , Mokate ,