Nowości

Wilk Studio dla lubelskiej Perły

Poniedziałek, 02 lipca 2012 Autor: Monika Dawiec,
Agencja brandingowa Wilk Studio zaprojektowała opakowanie nowego wariantu smakowego piwa Perła.




Perła - Browary Lubelskie SA wprowadza na rynek piwo smakowe z dodatkiem naturalnego soku jabłkowego. Jej smak to świeża kompozycja soku jabłkowego, mięty oraz piwa bez dodatków konserwantów. Produkt o zawartości 5 proc. alkoholu, adresowany jest zarówno do mężczyzn jak i kobiet.

Wilk Studio opracowało szatę graficzną całego asortymentu opakowań Perły Summer, który obejmuje puszkę oraz zwrotną i bezzwrotną butelkę. Projekt graficzny nawiązuje do lekkiego smaku nowego wariantu smakowego Perły oraz lata, które stanowi doskonałą okazję do spożywania piwa o jabłkowo-miętowym aromacie. Perła - Browary Lubelskie S.A. planują ogólnopolską dystrybucję produktu wraz z kampanią promocyjną, za pośrednictwem outdooru i Internetu, która będzie wspierać wprowadzenie produktu na rynek.

Nie jest to pierwszy projekt realizowany przez Wilk Studio dla Browarów Lubelskich SA w 2001 r. agencja zrealizowała kompleksową restylizację marki Perła.
 

tagi: Wilk Studio , Perła , Browary Lubelskie ,