Night Riders zjawiają się niespodziewanie i nie obowiązuje ich selekcja. To one wybierają miejsca i ludzi, z którymi chcą mieć do czynienia. Wchodzą do klubu, by spojrzeć prosto w oczy najodważniejszym. Ich wygląd i temperament sprawiają, że są doskonale przygotowane do swojej misji.
Night Riders odwiedzają wyselekcjonowane kluby w całej Polsce. Teamy są doskonale zorganizowane, dzięki czemu w każdy weekend pojawiają się w kilku miejscach. Ich misja rozpoczęła się wiosną 2012 i obejmuje wiele spotkań w najlepszych klubach. Jack jest obecny na każdym z nich.
Mechanikę promocji oraz całą ideę kreatywną przygotowała agencja marketingu zintegrowanego Focus Advantage. Projekt na terenie klubów realizowany jest przez agencję eventową - Imagine Nation, należącą do tej samej grupy kapitałowej co Focus Advantage tj. Focus Media Group Sp. z o.o.
tagi: Jack Daniel’s Night Riders ,
Restauracje działające w sieci Sfinks Polska wypracowały w...
Anna Miernikiewicz objęła stanowisko Prezes Zarządu VIVE...
13,6 dnia – takie terminy przelewów firmy MŚP zapisywały...
Rolnictwo może odegrać znaczącą rolę w niwelowaniu...
Impulsem dla szarej strefy są krajowe podwyżki akcyzy i...
Rada Ministrów przyjęła projekt nowelizacji ustawy o...
Nabór wniosków ruszy w sierpniu...