Night Riders zjawiają się niespodziewanie i nie obowiązuje ich selekcja. To one wybierają miejsca i ludzi, z którymi chcą mieć do czynienia. Wchodzą do klubu, by spojrzeć prosto w oczy najodważniejszym. Ich wygląd i temperament sprawiają, że są doskonale przygotowane do swojej misji.
Night Riders odwiedzają wyselekcjonowane kluby w całej Polsce. Teamy są doskonale zorganizowane, dzięki czemu w każdy weekend pojawiają się w kilku miejscach. Ich misja rozpoczęła się wiosną 2012 i obejmuje wiele spotkań w najlepszych klubach. Jack jest obecny na każdym z nich.
Mechanikę promocji oraz całą ideę kreatywną przygotowała agencja marketingu zintegrowanego Focus Advantage. Projekt na terenie klubów realizowany jest przez agencję eventową - Imagine Nation, należącą do tej samej grupy kapitałowej co Focus Advantage tj. Focus Media Group Sp. z o.o.
tagi: Jack Daniel’s Night Riders ,
W warszawskim centrum handlowym Wola Park...
Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol już kolejny rok z rzędu –...
W kwietniu ceny w sklepach wzrosły rdr. średnio o 5,6%, czyli...
Dwóch na trzech ankietowanych, zaciągając kredyt lub...
Mennica Skarbowa odnotowała około 50-procentowy wzrost...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...