Tajemnicą smaku Cappy jest ponad 60 lat doświadczeń i starań, aby wydobyć to, co najlepsze w owocach. Soki i napoje Cappy przechodzą wiele różnych kontroli i testów. Wszystko po to, aby fani owocowych kompozycji mogli delektować się trio orzeźwiającego jabłka, goryczki grejpfruta i słodkiego aromatu kaktusa oraz pełnią soczystego jabłka, intensywnej mięty i aromatu trawy cytrynowej.
Podczas wyboru laureatów, analizie poddawane były smak, zapach, a także, zgodnie z filozofią przewodnika Michelin, poziom przyjemności podczas spożywania produktu. Formuła konkursu bazuje na analizie sensorycznej, jurorzy konkursu degustują produkty w ślepym teście bez kojarzenia ich z konkretną marką. W jury zasiadają wyłącznie eksperci i profesjonalni degustatorzy z 13 najbardziej prestiżowych organizacji kulinarnych, szefowie kuchni i sommelierzy.
Wysokie noty w Superior Taste Award są kolejnym potwierdzeniem jakości i smaku napojów Cappy. Marka Cappy wielokrotnie była nagradzana w prestiżowych konkursach. W 2011 roku Cappy Całe Jabłko otrzymało tytuł Przebojowego Produktu Roku w kategorii Innowacyjny Produkt Spożywczy i nagrodę Złoty Paragon 2011 dla najlepszych produktów branży FMCG. Cappy Cała Pomarańcza został wyróżniony w 2010 roku w konkursie Perły Rynku FMCG, wyłaniającym najlepsze nowości wprowadzone na rynek.
W warszawskim centrum handlowym Wola Park...
Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol już kolejny rok z rzędu –...
W kwietniu ceny w sklepach wzrosły rdr. średnio o 5,6%, czyli...
Dwóch na trzech ankietowanych, zaciągając kredyt lub...
Mennica Skarbowa odnotowała około 50-procentowy wzrost...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...