Tajemnicą smaku Cappy jest ponad 60 lat doświadczeń i starań, aby wydobyć to, co najlepsze w owocach. Soki i napoje Cappy przechodzą wiele różnych kontroli i testów. Wszystko po to, aby fani owocowych kompozycji mogli delektować się trio orzeźwiającego jabłka, goryczki grejpfruta i słodkiego aromatu kaktusa oraz pełnią soczystego jabłka, intensywnej mięty i aromatu trawy cytrynowej.
Podczas wyboru laureatów, analizie poddawane były smak, zapach, a także, zgodnie z filozofią przewodnika Michelin, poziom przyjemności podczas spożywania produktu. Formuła konkursu bazuje na analizie sensorycznej, jurorzy konkursu degustują produkty w ślepym teście bez kojarzenia ich z konkretną marką. W jury zasiadają wyłącznie eksperci i profesjonalni degustatorzy z 13 najbardziej prestiżowych organizacji kulinarnych, szefowie kuchni i sommelierzy.
Wysokie noty w Superior Taste Award są kolejnym potwierdzeniem jakości i smaku napojów Cappy. Marka Cappy wielokrotnie była nagradzana w prestiżowych konkursach. W 2011 roku Cappy Całe Jabłko otrzymało tytuł Przebojowego Produktu Roku w kategorii Innowacyjny Produkt Spożywczy i nagrodę Złoty Paragon 2011 dla najlepszych produktów branży FMCG. Cappy Cała Pomarańcza został wyróżniony w 2010 roku w konkursie Perły Rynku FMCG, wyłaniającym najlepsze nowości wprowadzone na rynek.
W roku jubileuszu 35-lecia Grupa Colian potwierdza swoją...
Restauracje działające w sieci Sfinks Polska wypracowały w...
Komentarz Prezesa Polskiej Izby Handlu...
13,6 dnia – takie terminy przelewów firmy MŚP zapisywały...
Rolnictwo może odegrać znaczącą rolę w niwelowaniu...
Impulsem dla szarej strefy są krajowe podwyżki akcyzy i...
Rada Ministrów przyjęła projekt nowelizacji ustawy o...