„FRUGO od początku wymyka się wszelkim standardom, dlatego nowa kampania nie tylko zaskoczy, ale także mocno namiesza i na długo zawładnie wyobraźnią fanów. Wszędzie tam, gdzie zjawia się FRUGO znika nuda i monotonia, a ich miejsce zajmują niczym nieskrępowana radość, wolność i pozytywne szaleństwo. Tak będzie i tym razem z jedną różnicą: teraz FRUGO pokaże się totalnie bez cenzury” – mówi Paulina Włodarska.
Warto podkreślić, że prezentowane w najnowszej kampanii FRUGO layouty powstały… 8 lat temu. Stworzone w 2004 roku nie zostały wykorzystane, ponieważ ówczesne Frugo zniknęło z rynku. Firma FoodCare, której strategia powrotu FRUGO od samego początku opiera się na jak najwierniejszym odtworzeniu nie tylko samego napoju i jego opakowania, ale także budujących filozofię FRUGO haseł i layoutów postanowiła sięgnąć po niewykorzystaną kreację sprzed lat. Podobnie, jak w trwającej obecnie telewizyjnej kampanii FRUGO, w której wszystkich fanów bawią dwa kultowe spoty sprzed lat, tj. z pierwszej kampanii telewizyjnej napoju.
W roku jubileuszu 35-lecia Grupa Colian potwierdza swoją...
Restauracje działające w sieci Sfinks Polska wypracowały w...
Komentarz Prezesa Polskiej Izby Handlu...
13,6 dnia – takie terminy przelewów firmy MŚP zapisywały...
Rolnictwo może odegrać znaczącą rolę w niwelowaniu...
Impulsem dla szarej strefy są krajowe podwyżki akcyzy i...
Rada Ministrów przyjęła projekt nowelizacji ustawy o...